minun laihutus netti päiväkirja :)

elikkäs ajattelin ittellekkin tehä tälläsen jos pystyisin tämän avulla hieman laihuttamaan :) painoani en tiedä oisko jotain 65kg?tavoite ois 55 :D
tänään oon syöny :

mini lättä voita ruis leipää kalkkuna iipaleita muutaman

vettä


sit pari tällästä leipää:
aamupala juustoa ruisleipää ja kalkkuna viipaletta

rasvatonta maitoa

vettä

saa antaa palautetta esim paljon tossa ois pisteitä kun en itse voi noita pisteitä laskea ;)
 
Tintti1010
tosi vähäseltä kulostaa ruokavaliosi... :\|
jos haluat tietää paljon pisteitä niin sinun pitää kirjoittaa tarkasti paljon syöt esim. 2 viipaletta ruisleipää, 2 viipaletta 17% juustoa, kurkkua (kasviksista ei mee pisteitä niin ne ei oo niin tarkkoja), 1 rkl lättä marg. 2 dl rasvatonta maitoa jne.

 
no niin kiitos noista ns kommenteista :)
tänään ruokalistaani sisältyi:

aamupuuro (pika kaura hiutaleita)
vesi

reissumies leipää minä lätta voita
vesi

kanaa ja yksi peruna
vesi

vihanneksia
vesi

sitten nyt illalla aion herkutella mix choc patukalla ( 0% sokeria) NAM ;)

uin tänän aika paljon niin tuota liikuntaakin sai :)
 
no niin tänään aamu alkoi hyvin

söin vispipuuroa rasvatonta maitoa
vettä

muutaman karkin

mehua lasillisen

mix choc suklaapatukan( 0 % sokeria)

mutta ilta meni ihan mönkää ku tultiin niin myöhään kotiin että ei enää jaksanu ruokaa laittaa niin syötiin miehen kans puoliksi metri pitsa :snotty: tosin en jaksanu edes syödä omaani kuin alle puolet ONNEKSI ;)
 
tämä päivä...:

kaurapuuro jossa seassa rasvatonta jugurttia rasvatonta maitoa

pari ranskalaista
vettä

rasvatonta jugurttia

muutama pikkuinen karkki

nyt illalla teen makarooni laatikon kun neiti nukahtaa :) NAM :p
 
Melko niukkaa syömistä, mutta jos ei nälkä iske välillä ni mikäpä siinä. Ite syön aamulla pari kuppia maitokahvia makeutusaineella, pari ruisleipää Ingmanin aamuisella juustolla ja margariinilla. Päiväkahvin keksin tai pienen rinkelin kanssa ja ihan oikean päiväruoan.2 pisteellähän saa syödä ruisleipää aterialla rajattomasti samoin perunaa 2 pisteellä vaikka kattilallisen! Pois olen jättänyt vain turhan sokerin ja isot makeat. Salmiakkia ja keksejä syön mutta kaikki merkitsen ylös! Nyt 17 pvää takana ja pois 3,4 kg mihin olen tyytyväinen vaikka maha on aina täynnä. Pisteitä saa minulla kertyä 22, mutta nyt 17 pvän aikana niitä on jäänyt ylikin peräti 60 !! Ei joka päivä JAKSA syödä koko pistemäärää!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 15:23 äippä minäkin kirjoitti:
Melko niukkaa syömistä, mutta jos ei nälkä iske välillä ni mikäpä siinä. Ite syön aamulla pari kuppia maitokahvia makeutusaineella, pari ruisleipää Ingmanin aamuisella juustolla ja margariinilla. Päiväkahvin keksin tai pienen rinkelin kanssa ja ihan oikean päiväruoan.2 pisteellähän saa syödä ruisleipää aterialla rajattomasti samoin perunaa 2 pisteellä vaikka kattilallisen! Pois olen jättänyt vain turhan sokerin ja isot makeat. Salmiakkia ja keksejä syön mutta kaikki merkitsen ylös! Nyt 17 pvää takana ja pois 3,4 kg mihin olen tyytyväinen vaikka maha on aina täynnä. Pisteitä saa minulla kertyä 22, mutta nyt 17 pvän aikana niitä on jäänyt ylikin peräti 60 !! Ei joka päivä JAKSA syödä koko pistemäärää!!!
Hienoa, voi kun kannustavaa! Ja nälkäkö pysyy kurissa kun on kouluttautunut noihin ruokataukoihin? Ei varmasti kannatakaan syödä kaikkia pisteitä jos tietää saavansa tarpeeksi vitamiineja. Ruisleipä mullakin vie nälän hyvin, mutta en oo noihin pisteisiin tutustunut että onko kovastikin haitaksi jos rouskuttelee ruokailujen välissäkin hapankorppuja? Pelkkä vesi vain pistää mahan kiertämään vaikka se täyttymisen tunne tuleekin. Olisikohan riisikakut hyvä vaihtoehto?

Anteeksi jos aloittaja loukkaantuu kun hänen ketjuaan käytetään näin, mutta jäi kovasti kaivelemaan... :)
 
Toivottavasti Vieras vielä käy lukeen tätä, en ole päässy nettiin ku ei omaa konetta oo ni aina täälä mummolassa käydessä piipahdan lukeen immeisten kuulumisia.Nyt takana 3 vko ja 6 pvää (tarkka...:) ) ja kiloja pois 5,5 . Siis ruokavalio ei oo paljoa muuttunu, olen jättänyt pois vaalean leivän, karamellit paitsi joskus ostan Super salmiakki askin, se on 2 pistettä ;D Salaattia ja kasviksia paljon ni nälkä lähtee. Normaalia ruokaa syön, vara ei ole ostaa paistijauhelihoja jne mutta kun ruoan laiton aikana lasken pistemäärät ja seuraan minkä verran syön ni onhan tuo paino tippunu! Eikä laihduttamisen vaikeuden verukkeeksi voi laittaa lapsia, niitä on kaksi 4v ja 4kk eivätkä ole haitanneet syömisen seurantaa ollenkaan. Jotkuthan vetoaa siihen että ei lasten kanssa ollessa jouda seuraamaan ja laskemaan tuollaisia monimutkaisia hommeleita! Kirjekurssin mukana tulleet seurantalaput kun loppuivat, ostin kaupasta pienen ruutuvihkon ja kirjoittelen siihen. Kaupungissa käydessäkin pidän mukana, jos en kahvilassa kehtaa rueta laskeen ja raapustaan, kirjoittelen sitten autossa. Se on samalla sellaista omaa hommaa. Jotain itsellekin, eikä vain 24 tuntia vuorokaudessa lasten mukaan! :) Ei ainakaan vielä ole tuntunu että repsahdus uhkaisi. Ja mikäli itse ei tuloksia huomaakaan, mies tuntuu huomaavan ja hyvältähän se tuntuu kun saunassa sanoo että "tuossa on kuopalla..." :D Miten tässä paremmin voisi valaista asiaa...? Suosittelen kaikille!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 19:10 äippä minäkin kirjoitti:
Toivottavasti Vieras vielä käy lukeen tätä, en ole päässy nettiin ku ei omaa konetta oo ni aina täälä mummolassa käydessä piipahdan lukeen immeisten kuulumisia.Nyt takana 3 vko ja 6 pvää (tarkka...:) ) ja kiloja pois 5,5 . Siis ruokavalio ei oo paljoa muuttunu, olen jättänyt pois vaalean leivän, karamellit paitsi joskus ostan Super salmiakki askin, se on 2 pistettä ;D Salaattia ja kasviksia paljon ni nälkä lähtee. Normaalia ruokaa syön, vara ei ole ostaa paistijauhelihoja jne mutta kun ruoan laiton aikana lasken pistemäärät ja seuraan minkä verran syön ni onhan tuo paino tippunu! Eikä laihduttamisen vaikeuden verukkeeksi voi laittaa lapsia, niitä on kaksi 4v ja 4kk eivätkä ole haitanneet syömisen seurantaa ollenkaan. Jotkuthan vetoaa siihen että ei lasten kanssa ollessa jouda seuraamaan ja laskemaan tuollaisia monimutkaisia hommeleita! Kirjekurssin mukana tulleet seurantalaput kun loppuivat, ostin kaupasta pienen ruutuvihkon ja kirjoittelen siihen. Kaupungissa käydessäkin pidän mukana, jos en kahvilassa kehtaa rueta laskeen ja raapustaan, kirjoittelen sitten autossa. Se on samalla sellaista omaa hommaa. Jotain itsellekin, eikä vain 24 tuntia vuorokaudessa lasten mukaan! :) Ei ainakaan vielä ole tuntunu että repsahdus uhkaisi. Ja mikäli itse ei tuloksia huomaakaan, mies tuntuu huomaavan ja hyvältähän se tuntuu kun saunassa sanoo että "tuossa on kuopalla..." :D Miten tässä paremmin voisi valaista asiaa...? Suosittelen kaikille!!!
Vieras löysi tiensä tänne :)
Onnittelut onnistumisesta! Itse koittelen tuota Callaneticsia käydä läpi kun joku toisessa ketjussa vinkkasi siitä... Ja hyvältä tuntuu: vatsa ei ole kuopalla mulla, mutta ihan oikeita kiinteitä muhkuroita löytyy - sieltä altapäin...

Mutta kun muokkaa päivittäin niin jospa tuo mun löysä ihokin ottais ja alkais kiinteytyä tuosta päältä... Painoon olen jo ihan tyytyväinen kun maaginen 55 lähestyy ;)
 

Yhteistyössä