Minun elämäni on sellaista että en ikinä voi tosta noin vaan lähteä heti kun itse haluan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippula"

Vieras
Miksikö, no siksi kun on lapsia..

Etenkin siski kun tuleva tokaluokkalainen on adhd lapsi jolla on vielä kromosomipoikkeavuus yms. Siksi hän on melkonen pakkaus yhdessä toisten sisarusten kanssa(villitsee kaikki) ja tämä on tosi rasittava yhtälö yhden aikuisen hoidettavaksi, joten vaatii suunnittelua jotta pääsen lähtemään.

Lisäksi itselläni ei ole ajokorttia joten matkantekohan jokapaikkaan kestää paljon kauemmin kuin miehellä. Suoraan sanoen yhtälö joka ärsyttää. Mutta ei oo varaa ajaa ajokorttiakaan senverran sekin maksaa. Sit mulla on aina kiire kun en voi vaan körötellä autolla vaan pitää kävellä.No mieshän tietty voi viedä mutta yhtälailla siihen menee aikaa että saa kaikki vaatteisiin ja pääsee lähtee.

Toisaalta turhaa valitusta mutta kun ois ees se kortti niin vois vaan lähteä ja aikaa menis niin paljon vähemmän. plaah

[QUOTE="vieras";26186502]Ite ajoin kortin aikuisena, mutta ei siitä hirveästi hyötyä ollut, kun en kuitenkaan uskalla ajaa. :/[/QUOTE]

Älä...

No mä uskallan ajaa tässä pikkuteitä n. 5 kilometrin säteellä... Jos mies on kyydissä niin uskallan vähän enemmän. Mutta sekin, paljon se lasten riekkuminen siellä takapenkillä stressaa ja heikentää ajamista on yksi juttu mikä ei tee hommasta maailman hauskinta ja helpointa..

ai muutoksia. MM. No adhd:ta/ kromosomipoikkeavuutta en voi parantaa, rahaksi en voi muuttua(jotta sais ajokortin). Enkä voi jättää miestä tuntikausiksi yksin lasten kanssa(eihän hänkään jätä mua kun kipasee nopeesti autolal asioille). Kyrsiii olla niin sidottu kotiin.

Kohdista energia, joka sulla kuluu "ei onnistu, koska"-syiden luetteluun, mielummin ratkaisujen miettimiseen. Jos kyrsii, niin jotainhan sun on tehtävä asian muuttamiseksi, ellet sitten halua olla vain kyrsiintynyt.

Mitä sä haluaisit?

On hyvin paljon ihmisiä, jotka eivät voi lähteä heti kun itse haluavat.

On puulämmitteisiä taloja, kissoja, lapsia, akvaario, koiria, iäkkäitä sukulaisia, tyhjää ammottavia pankkitilejä, kuorolaulua, kyläyhdistys, juoppoja naapureita, herra ties mitä, minkä takia pitää pysyä paikallaan.

Osa on tekosyitä ja silkkaa laiskuutta, osa todellisia syitä.

Minnekä se aloittaja siis oikeasti ja toenperrään on menossa?

[QUOTE="hippula";26186528]ai muutoksia. MM. No adhd:ta/ kromosomipoikkeavuutta en voi parantaa, rahaksi en voi muuttua(jotta sais ajokortin). Enkä voi jättää miestä tuntikausiksi yksin lasten kanssa(eihän hänkään jätä mua kun kipasee nopeesti autolal asioille). Kyrsiii olla niin sidottu kotiin.[/QUOTE]

Miksi isä ei voi hoitaa lapsiaan? Oletteko te molemmat kaikki päivät kotona? Sittenhän teillä on ruhtinaallisesti aikaa käyttää siirtymisiin. Synnynnäiset ominaisuudet ovat luonnollisesti eri asia, varmaan sinäkin ymmärrät etten sellaisia tarkoittanut. Mutta elämä on valintoja. Jos haluaa ajokortin oikeasti ajaa, siihen kyllä järjestyy rahat kun tekee vähän pidemmän tähtäimen suunnitelman.

Sä olet sidottu kotiin varmasti osittain olosuhteiden pakosta, mutta osittain kyllä puhtaasti siksi ettet taida olla valmis tekemään mitenkään erityisen paljon asioiden eteen. Anteeksi nyt että tämä kuulostaa tylyltä, mutta jotkut tykkää vähän liikaakin siitä että on aina aihetta valittaa kun elämä on niin perseestä.

Ja mikset sä voi kulkea pyörällä tai julkisilla, ei niin korvessakaan ole pakko asua ettei voi käyttää kuin omaa autoa ja luulisi fillarilla pääsevän jos autollakin pystyy tietä menemään?

Yhteistyössä