Minun elämäni olisi niin erilaista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elli vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elli vaan

Vieras
... jos vain olisin pysynyt sen miehen kanssa, jonka kanssa olin 18 vuotiaana. Mutta minä olin nuori ja tyhmä. Tunnevammainen, joka ei nähnyt mikä aarre oli käsissäni. Nautin seksistä, mutten vain saanut itseäni tuntemaan täysillä. Hän pelasi niin paljon kuin teinipojat nyt pelaa ja minä otin nokkiini. Hän itki kun sanoin haluavani erota. Ja silti tuli auttamaan minua viemään tavarani äitini luo. Pidettiin puoli vuotta hajurakoa, kunnes kuulin, että hän on löytänyt toisen tyttöystävän. Ajattelin, että nyt meidän on taas turvallista olla ystäviä. Ei hän pettäisi tyttöänsä tai tekisi mitään hölmöä. Eikä hän tehnyt. 7 vuotta me olemme olleet ystäviä, taikka tuttavia. Pitäneet yhteyttä satunnaisesti. Usein jutelleet levottomia, mutta silti pysyneet uskollisina kumpikin tahoillamme.

Kun erosimme, minun koulunkäyntini alkoi mennä huonosti. Uusi etäsuhde vain pahensi asiaa, mutta enhän minä tajunnut. Etäsuhde kehittyi, tulin raskaaksi tarkoituksella, muutimme yhteen, toiseen kaupunkiin. Sain lisää lapsia, opinnot yhä katkolla. Olen onnellinen lapsista, nykyinen mieskin on ihan hieno mies ja rakas.

Mutta äsken juttelin mesessä pari tuntia eksäni kanssa. Pitkästä aikaa. Juttelumme oli aikamoista kiusoittelua, koska hain siitä seksuaalista virittyneisyyttä. Halusin masturboida. Pyysin häntä jopa näyttämään minulle isomman kuvan itsestään. Hän antoi galleriasivunsa. Katsellessani hänen kuviaan mieleeni tuli ajatuksia. Hän on komistunut, miehistynyt. Jutuista päätellen kehittynyt myös rakastajana. Hän tekee asioita, mitä mieheni ei tekisi. Hän on herkempi. Voisin eksyä hänen silmiinsä. Näen niistä varman unta ensi yönä. Nytkö MINÄ sitten alan kuolata hänen peräänsä?

Ajattelin myös, kuinka erilaista elämäni olisi, jos olisin pysynyt hänen kanssaan. Minulla ei ehkä olisi vilä yhtään lasta, joten minulla olisi yhä se ontto tunne sisälläni. Mutta olisin päättänyt opintoni ajallaan, paremmilla numeroilla. Olisin ollut osa parhaiten toimivaa perhettä, jonka tiedän. Olisin ollut hänen suurissa, lämpimissä käsissään joka yö. Olisin tehnyt hänen kanssaan ne asiat, mitä hän teki galleria kuvissaan avovaimonsa kanssa.

Minun on ikävä. :'(

Moni turha mies olisi jäänyt kokematta jos olisin pysynyt hänen rinnallaan... Mistä tämä kamala kaipuu nyt yhtäkkiä tuli? Minun on nin ikävä, että itkettää. Odotanko lopun ikääni, kunnes hän on vapaa taas?

Kirjoitin hänelle mesessä, että minusa alkaa tuntu, ettei meidän kannata enää tavata livenä. Hän oli samaa mieltä.

Ei tiedä vaikka sattuisi se, mitä en ikinä kuvittelisi tekeväni. Tunnen häneen niin kovaa vetovoimaa... Voi oltaisiinpa me molemmat vapaita, niin matkustaisin hänen luokseen salamana...

Et sä voi tietää, miten kaikki ois mennyt. Nuo nyt on vain niitä ruusuisia kuvitelmia. Elämä antaa ja ottaa, niin se ois ollut teilläkin. Ja kunnon mies ei eksän kanssa ala seksijuttuja luritella eli eipä taida olla kovin uskollistakaan sorttia.

Voi, miksi en mene jo nukkumaan?! Kiusaan itseäni yhä uudestaan tuijottamalla hänen kuvaansa. Nuo siniharmaat silmät. Teräksinen, mutta silti lämmin katse. Leukansa linja, siisti leukaparta.. Saisinpa koskea edes kerran... Voi tulethan uniini....

Alkuperäinen kirjoittaja Kuules nyt:
Et sä voi tietää, miten kaikki ois mennyt. Nuo nyt on vain niitä ruusuisia kuvitelmia. Elämä antaa ja ottaa, niin se ois ollut teilläkin. Ja kunnon mies ei eksän kanssa ala seksijuttuja luritella eli eipä taida olla kovin uskollistakaan sorttia.

Ei ne ole mitään rivoja seksijuttuja. Sellaista kevyttä kiusoittelua vain. Vähän kuin silloin, kun ennen seurusteluamme oltiin ystäviä...

Alkuperäinen kirjoittaja Elli vaan:
Voi, miksi en mene jo nukkumaan?! Kiusaan itseäni yhä uudestaan tuijottamalla hänen kuvaansa. Nuo siniharmaat silmät. Teräksinen, mutta silti lämmin katse. Leukansa linja, siisti leukaparta.. Saisinpa koskea edes kerran... Voi tulethan uniini....

Supisuomalainen rovohan tää on. Älä lue ystävä liikaa niitä Harlekiineja.

Hänen hemaiseva katseensa sai polveni lyömään loukkua, tunsin kosteuden hiipivän...jooo-o!

Hilda menee vaan nukkumaan. Minulla nyt vain on tällainen kirjoitustyyli. Sivistyneetkin ihmiset palstailee. Ei ole mikään provo. Mitä ihmeen ideaa olisi tällaisella provoilla? Etkö sinä ole ikinä ollut ihastunut, rakastunut? Katsellut toisen valokuvaa syvän ikävän vallassa, tahtonut koskettaa?

Hilda menee vaan nukkumaan. Minulla nyt vain on tällainen kirjoitustyyli. Sivistyneetkin ihmiset palstailee. Ei ole mikään provo. Mitä ihmeen ideaa olisi tällaisella provoilla? Etkö sinä ole ikinä ollut ihastunut, rakastunut? Katsellut toisen valokuvaa syvän ikävän vallassa, tahtonut koskettaa?

Teräksinen, mutta lämmin katse... tuo paljasti sut, tai sitten ikäsi huitelee siellä viidentoista nurkilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Harlekiini-Hilda:

Teräksinen, mutta lämmin katse... tuo paljasti sut, tai sitten ikäsi huitelee siellä viidentoista nurkilla!

Anteeksi, jätitkö aivosi narikkaan? Minä katsoin hänen silmiään ja mieleen tuli, että ne ovat vähän teräksiset, mutta silti lämpimät. Olen ehkä lukenut sen jostain aiemmin, mutta kuvaus tuli aivan vilpittömästi mieleeni yrittäessäni pukea sanoiksi sitä, mitä se minussa aiheutti.

En ole mikään Tytti harmaana, jos sitä ajattelit. Kolmea kymppiä lähentelevä kotiäiti vain. Joka tajusi juuri aika karun opetuksen... Minä halusin vain pukea ikäväni sanoiksi ja saan vain kettuilua. Ajattelin, että ehkä on joku, joka on kokenut saman, mutta ei kai sitten...

Yhteistyössä