Minun äiti on jonkin sortin kusipää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mikään mun tekemä ei kelpaa. Jouluksi tein juustokakkua, siihen vastaus: "no jos ei ole liian makeaa, niin voihan sitä syödä."

Ostin Tuikkivia joululahjaksi, ne oli ok. mutta äsken kun laitoin viestin että joko olet poltellut niitä, niin mäkättää että ei hän uskalla kun tuoksukynttilöistä tulee pääkipeä. Joopa joo, koko joulun poltin niitä kun äiti oli meillä, eikä mitään päätä särkenyt...

Pullani ei ole minkään makuista.

Tuossa vaan vähän esimerkkejä. Hitto.

On se rankkaa. Ihan itku meinas tulla tota lukiessa, voiko tänä päivänä olla oikeasti tollasiakin äitejä olemassa? Kyllä kuulostaa pahimman sortin kusipäältä. Vaihda äitiäs.

Aatelkaas, kahdenkymmenen vuoden päästä mamman pikku Jenna-Nicole-Petriinat on kasvaneet isoiksi ja on niiden vuoro kirjoitella palstalle, kun niiden äidit on niin ilkeitä narsisteja...

No on tollanen inhottavaa :( Mun äiti oli mua kohtaan joskus erittäin kriittinen ja vihasi miestäni ylikaiken ja koitti jopa erottaa meidät. Pistin äidille jauhot suuhun ja laitoin välit poikki. Puolen vuoden päästä sovittiin asioita ja äiti oli muuttunut ihminen. Koita puhua äidillesi ja ehkäpä teille olisi tauko paikallaan jos edelleen jatkaa ilkeilyään :/ Voimia sinne, äidit voi joskus olla... hankalia :hug:

Tervetuloa kerhoon.

Mun äidille miehet on aina menny lasten edelle. Isä kun kuoli niin kuukausi siittä hällä oli jo uus hoito. Mä olin 15v ja 8v ja 6v siskot oli aina viikonloppusin mun hoteilla kun äiti matkas ympäri suomee millon minkäkinmoisen äijän kanssa. Sit se (muka) rakastu ja muutti siskojen kans yhden äijän tykö, oli 5v yhdessä kunnes jäi kiinni toisesta miehestä ja ilmeisesti se mies oli pahoipidelly toista siskoa, en tiedä tarkkaan ei ole kertonut sisko koskaan tarkemmin.
Äiti muutti taas siskojen kans ja taas alko miehet kierää. Jostain chateistä työttömiä deekuja löytää. Se pettää kaikki lupauksensa. On 48v ja omien sanojensa mukaan liian vanha olemaan päivää pidempää lastenlastensa kanssa ( ei kyllä tosiaan tarvi ollakka) Viime vuonna jotenkin ihmeellisesti sai sotkettua kaikki mun lähettämät joululahjat, vanha mummuni sai kaulaketjun mikä oli tarkotus olla tädille. Mummu oli onnellinen kyllä, mutta tädille ei sitten mennykkään mitään, vaikka tarkoitus oli. Ostaa mun lapsille (anteeksi nyt) ihan surkeita lahjoja, rikkinäisiä kirpparilta jne. Piti jouluksi ostaa kanin loikka, mut ostelikin sitten ihan turhaa krääsää.. Kuulemma unohti. Koko lapsuuteni sain kuulla kuinka isän äiti osti huonoja lahjoja meille ja nyt tekee sitä itse..

jne
jne
jne...

Yhteistyössä