E
ette tunne minua
Vieras
Välillä kiehuttaa kun mieheni ei muka ole arvoiseni.
Minä olen oikeasti rakastunut mieheeni. :headwall:
Minä olen oikeasti rakastunut mieheeni. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai?:Eli suhteessa on jotain pahoja ongelmia, mutta sitä ei saa kukaan kyseenalaistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vai?:Eli suhteessa on jotain pahoja ongelmia, mutta sitä ei saa kukaan kyseenalaistaa?
Joo, pahoja ongelmia. Miehen naama ei miellytä (vrt. ruma muiden mielestä). :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja yns:Ei se rakastaminenkaan kaikkea oikeuta - ei varsinkaan, jos on lapsia. En tiedä teidän tilannettanne, mutta jos mies kohtelee huonosti (kuten voi olettaa saamiesi kommenttien perusteella) saa muualla onnellisemman elämän kuin rakkaansa kanssa. Oman elämänsä saa tietenkin pilata, koska "rakastaa niin paljon", mutta lasten elämän pilaamista ei sekään oikeuta.
Alkuperäinen kirjoittaja taidankin tuntea:Eihän ole miehesi Vel... lempinimeltään
Alkuperäinen kirjoittaja taidankin tuntea:Eihän ole miehesi Vel... lempinimeltään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kukaan fiksu ihminen ei tuollaista kysy ja muilla ei ole merkitystä.