Minullahan on tuo Slim`n lift

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Mahtaisi olla järkky, jos ravintelista bongaisi jonkun hepun mukaan ja olisi tuo sexy vaatekappale päällä :x se on haaroista silleen auki kuin kuvittelen noiden sexyasusteiden olevan =) ja ainakaan minun päältäni se ei millään helpolla lähde - vaatii varmaan puolen tunnin ähräämisen.............

Ai niin ja se topintapainen, joka tulee kaupanpäällisenä, niin sitä ei saa päälleen millään konstilla, hoikentaa varmaan tosi paljon kaapissa =)

Mä oon tota kanssa ihmetellyt, sillä minkä puristaa yhdestä kohdasta pois, tursuaa väkisinkin toisesta kohdasta pois :/

Okei, saat rutistettua vyötärön mallilleen tolla kuristajalla, mutta se nousee sitten ylöspäin ja reisistähän se jää muutenkin kriittiseen kohtaan, eli pullistaa entistä kamalammaksi polvien kohdat :laugh:

Tollaset on pidemmän päälle vaarallisiakin, vatsan kohdalla. Kun rasvakudoksen pullistaa sisään päin, niin se puristaa sisäelimiä. Ja puristaahan se reisissäkin rasvakudosta päin lihaksia ja isoja suonia, tulee vielä veritulppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mahtaisi olla järkky, jos ravintelista bongaisi jonkun hepun mukaan ja olisi tuo sexy vaatekappale päällä :x se on haaroista silleen auki kuin kuvittelen noiden sexyasusteiden olevan =) ja ainakaan minun päältäni se ei millään helpolla lähde - vaatii varmaan puolen tunnin ähräämisen.............

Ai niin ja se topintapainen, joka tulee kaupanpäällisenä, niin sitä ei saa päälleen millään konstilla, hoikentaa varmaan tosi paljon kaapissa =)

Just yks päivä mietin että kenellä palstalaisella se Slim n'lift oli kun piti kysyä että onko siitä mihinkään? Jos nyt ei oteta huomioon noita muhkuroita mistä tossa aiemmat on puhuneet?

Yhteistyössä