Minulla on vain 40.000e säästössä ja olen jo 39v

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 340inan totta, siinäkin asiassa pitää olla viisas. Vanha sanonta sanoo:
" Ei pidä koskaan laittaa kaikkia munia samaan koriin".
[/QUOTE]
Se tarkoittaa sitä kun ne tiput on ruokittava jollakin eikä vaan otettava et jotain tapahtuu.
 
vierailija
No huoh. Jos joku saa tästä hupia, niin by all means. Eihän mun tarvi tätä lukea. Tulin vain lukemaan tylsyyksissäni, kun ketjun otsikko jo oli nin absurdi. Jatkakaa.
Mitä hupia? Minua ei tämä oma rahatilanne naurata yhtään, tässä iässä kuuluisi olla paljon enemmän tilillä rahaa. Yritä tästä nyt sitten säästää vanhuuden päiville..:/

Ap
 
vierailija
AP, jos olet tosissasi, etkä trolli, niin relaa nyt hyvä ihminen. Ei suurimmalla osalla suomalaisista ole tuollaisia summia säästlössä. Ikinä. Minä täytän kohta 40, asuntolainaa on vielä 70 000 maksamatta, säästössä n. 5000 euroa, siltä varalta, että tulee jokin katastrofi, kuten putkiremppa tai uuden auton osto. Olet rikas. Vaikka edelleen luulen kyllä, että olet vain trolli.
 
vierailija
AP, jos olet tosissasi, etkä trolli, niin relaa nyt hyvä ihminen. Ei suurimmalla osalla suomalaisista ole tuollaisia summia säästlössä. Ikinä. Minä täytän kohta 40, asuntolainaa on vielä 70 000 maksamatta, säästössä n. 5000 euroa, siltä varalta, että tulee jokin katastrofi, kuten putkiremppa tai uuden auton osto. Olet rikas. Vaikka edelleen luulen kyllä, että olet vain trolli.
Pitää olla miljoonia ollakseen rikas.
 
vierailija
No mielestäni jokaisella pitää olla jonkinlainen puskuri ettei elä enää tässä iässä kädestä suuhun. Ei ole lapsia eli ihan pahan päivän varalle. Mutta tuntuu että kaikilla ikäisilläni on paljon enemmän. Perintöjä en ole enää saamassa joten näistä on rakennettava pikkuhiljaa turvaa vanhuudenpäiville jos sinne asti elää.

ap
On typerää säästää, voit olla huomenna kuollut ja säästit aivan turhaa, kun oisit voinut nauttia rahasta eläessäsi.

Fiksu kuolee kauheissa veloissa, mitä ei tarvitse näin ollen maksaa :)
 

Yhteistyössä