Minulla on kaksi miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja popop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

popop

Vieras
Toisen kanssa elän arkea, hoidan lapsia ja maksan asuntolainaa. Meillä on ihan mukavaa yhdessä, mutta ei meillä parisuhdetta ole. Vähän hellyyttä on, mutta ei seksiä, rakkautta tai syvällisiä keskusteluja. Minusta asia ei ole kiinni, vaan mies tahtoo elää näin.

Sen toisen kanssa jaan syvimmät ajatukseni ja tunteeni, häneltä saan välittämistä ja hänelle saan myös osoittaa välittämistä. Hänen kanssaan voisin myös harrastaa seksiä, mutta en halua olla uskoton.

Olen tuntenut molemmat miehet yhtä pitkään.

Mitä ajattelette tästä? Jatkaisitteko näin, vai pyrkisittekö jommasta kummasta miehestä eroon?

Tietääkö miehesi tästä toisesta?

Toisaalta ajattelen tuon olevan väärin mutta jos ei oman miehensä kanssa saa jakaa ajatuksiaan ja tunteitaan niin kyllä siihen pitää olla oikeus parisuhteen ulkopuolella.
Ystävähän hän silloin on jos fyysistä kontaktia ei ole.
Toki pettääkin voi ilman fyysistä kontaktia mutta jos parisuhteen toinen osapuoli on tehnyt selväksi että henkistä kontaktai ei ole eikä tule niin silloin on kyllä tilanteeseen osasyyllinen.

Koetko itse että voit noin jatkaa vai kaipaatko jonkinlaista ratkaisua tilanteeseen?

[QUOTE="vieras";23151313]kannatan

ap:n kaltaisille naisille on olemassa ihan oma nimitys[/QUOTE]

Onko se nimitys kenties "onnellinen"?

En ymmärrä miksi nämä asiat on meidän kulttuurissa vielä niin jäykästi rajattuja. Mulla on parikin miestä, joihin tunnen tasan yhtä suurta yhteyttä kuin omaan aviomieheeni. Toinen ensirakkaus ja toinen tuoreempi.. Toiseen henkistä yhteyttä enemmänkin, toiseen fyysisempää lajia. Miten se on keneltäkään pois?

Hitto, luulin ketjua avatessani kerrankin pääseväni lukemaan rehellisestä monisuhteesta. Ilmeisesti siitä ei kuitenkaan ole kyse? Jos miehet tietävät toisitaan ja molemmille tuollainen oleminen sopii, niin siitä vaan. Jos taas valheellisesti esität toiselle tai molemmille heidän olevan ainoita kumppaneitasi, niin häpeä.

*muokkaus: Oletan siis, että toinen mies on enemmän kuin ystävä.

Viimeksi muokattu:
Jos tämä passaa ap:lle ja muille asianosaisille niin mikä tuota kieltää.

Mä tunnen miehen jolla on kaksi perhettä.
Vaimo ja lapsi sekä toisaalla tyttöystävä ja lapsi.
Naimisissa pari on ollut hieman yli 20 vuotta, tyttöystävä ollut ainakin 12 vuotta.

Jokainen tavallaan.

Yhteistyössä