Minulla on ihana appiukko *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiivi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiivi"

Vieras
Viime päivinä on ollut hirveästi menoja, enkä ole enää iltaisin juurikaan jaksanut keskittyä kodin hoitamiseen. Paikat oli siis vähän rempallaan. Aamulla käytiin lasten kanssa puistossa, ja sen jälkeen syömiset ja päiväunille. Itse tein ruokaa iltaa varten valmiiksi, ja juuri kun sain sen uuniin, ja ajattelin heittäytyä sohvalle vähäksi aikaa lepäämään, soitti appiukko ja sanoi tulevansa hakemaan talvirenkaita meidän varastosta. KÄÄK! Ajattelin minä, ja ryhdyin pikavauhtia siivoamaan. Eipä ole varmaan koskaan syntynyt vartissa niin siistiä jälkeä kuin nyt. Tarkoitus oli illalla siivota, mutta nyt ei tarvitse, kun se on jo tehty :) Eikä se appi sitten käynytkään kuin ovella, eli ei olisi edes tarvinnut siivota :D Onhan tuo meidänkin talon nähnyt ties millaisessa kunnossa, eikä paikkojen mielestäni tarvitse olla aina tiptop, mutta tulipa hyvä syy pistää vauhtia. Nyt otan kupillisen kahvia ja palan suklaata ja menen kirjan kanssa sohvalle.

• Tykkää
Reactions: tillukas
Ihana :D

Mullakin edessä pikasiivous, kun töistä pääsee. Tosin vieraiden tulo on ollu jo pari päivää tiedossa ja aikaa on puoli tuntia. Olishan sitä voinut eilenkin, mutta ei silloin jaksanu :D

Minullakin ihana appiukko.

Viettivät anopin kanssa viime viikonlopun meillä. Lauantai meni lastenjuhlien merkeissä, mutta lauantai-iltana potkaisi sitten miehen ja minut "matkoihinne", jotta saataisin viikonlopulle kahdenkeskistäkin aikaa (Käytiin leffassa) ja lupasi hoitaa niin lapseni kuin lapsenilapsenikin.

Sunnuntaina appi kokkasi possupataa ja laitteli pihalle ja tien varteen aurauskepit.
Pois lähtiessään heittivät teinin koululleen ("Höpöhöpö te lähde häntä erikseen viemään. Me viemme. Eihän siitä meille tule kuin vaivaiset 50 kilometriä ylimääräistä ajoa!")

Sitä en huomannutkaan, että ehti käymään kaupassakin jossain välissä: Vasta illemmalla jo lähdettyään tajusin jääkaapin täyttyneen "itsestään".

:)

• Tykkää
Reactions: tillukas
Nauttikaa ihanista apistanne! Minullakin on ihana appi, mutta apua hänestä ei enää ole. Apella ja minulla kun on ikäeroa vaivaiset 50 vuotta ;) Mutta mitä teoissa häviää, sen sanoissa voittaa!

Mullakin on ihana appi, tykkään kovasti. Hän on tosi ahkera, avulias, tykkää hoitaa meidän poikaa, auttaa rahallisesti jos on tarvetta (harvemmin onneksi), hänen kanssaan voi jutella mistä vaan, ja muutenkin hän kohtelee mua kuin omaa lastaan. :)

Yhteistyössä