Minulla on erikoinen ongelma... =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Palasin työelämään viime keväänä, nyt vaihdoin paikkaa.

Ongelmana on se , tai en osaa sanoa onko tämä nyt varsinaisesti ongelma..mutta..koen jotenkin hassuna ja hieman nolona, kun hirmu moni tylkaveri haluaa olla kanssani ihan työajan ulkopuolellakin ja katsovat innoissaan milloin ovat kanssani samassa vuorossa. Kivaahan tuo on , mutta, olen suhteessani saanut kuulla olevani todella ärsyttävä jne jne. Ja nyt minua suuresti ihmetyttää vaikkakin hyvältä tuntuu , että kovin moni haluaa olla tekemisissä kanssani.

Kun vaihdoin paikkaa, monet olivat kovin harmissaan, mökötivät kun lähdin pois.

Mikähän minua vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Jos olit liian kauan kotiäitinä ja mököilit huomaamattasi miehellesi,kyllä hänkin varmaan pian muutoksen huomaa ;)

Olen aina tullut ihmisten kuin ihmisten kanssa toimeen, mutta kai kotiäitinä olo sai minut tuntemaan itseni jotenkin riittämättömäksi. Sain kuulla kuinka olen "vain" kotona jne jne. Ja kun kerroin hakevani töitä, mies tokaisi, katsotaan nyt saatko edes jne. Heti sain vakituisen paikan ja tuntui kuin mies ei olisi oikein "tykännytkään" töihinpaluustani.

ap

Heikon itsetunnon omaava puoliso on taitava mollaamaan. Se ei tarkoita sitä, että olisit oikeasti ärsyttävä. Todellisuus on todennäköisesti päinvastoin. Hyvä että olet muiden aikuisten kanssa tekemisissä, etkä ole hautautunut kotiin luulemaan olevasi epäkelpo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palasin työelämään viime keväänä, nyt vaihdoin paikkaa.

Ongelmana on se , tai en osaa sanoa onko tämä nyt varsinaisesti ongelma..mutta..koen jotenkin hassuna ja hieman nolona, kun hirmu moni tylkaveri haluaa olla kanssani ihan työajan ulkopuolellakin ja katsovat innoissaan milloin ovat kanssani samassa vuorossa. Kivaahan tuo on , mutta, olen suhteessani saanut kuulla olevani todella ärsyttävä jne jne. Ja nyt minua suuresti ihmetyttää vaikkakin hyvältä tuntuu , että kovin moni haluaa olla tekemisissä kanssani.

Kun vaihdoin paikkaa, monet olivat kovin harmissaan, mökötivät kun lähdin pois.

Mikähän minua vaivaa.

ei sinua vaivaa mikään. työpaikoilla ihmisillä vaan on tapana keskustella ja olla ystävällisiä toisia kohtaan. kuuluu hyviin tapoihin.

Yhteistyössä