Minulla ei ole koskaan nälkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Jotkut voivat ajatella, että sehän on vaan hyvä juttu. Mutta tää on oikeasti aika inhottavaa kun ei oo ruokahalua yhtään. Tulee paha olo, ja sitä pitää väkisin yrittää syödä jotain ettei ala oksettamaan. Ruuan puute ei siis tunnu nälkänä, vaan sellaisena väsymyksenä, mielialan laskuna ja joskus tosiaan oksetuksena. Mitään ei tee mieli syödä. Tätä on jatkunut nyt monta kuukautta. Elän oikeastaan pelkällä jogurtilla ja hedelmillä. Joskus syön iltaisin esim. nuudeleita. Mitähän tällanen tekee elimistölle pitkällä tähtäimellä..

Mitenkähän kävisi, jos söisit muutamana päivänä "väkisin" enemmän? Mulla ainakin käynnistyy ruokahalu sillä tavoin, että jos syön vaikkei olekaan yhtään ruokahalua, ruoka itsessään herättää sen näläntunteen. Syö jotain mausteista, se saa ruokahalun paremmin syttymään.

Söin yks päivä enemmän, ja tuli ihan järjetön ähky ja kauhea olo :( Tässä on kyllä se hyvä puoli, että säästää ruokalaskussa :D
Mutta joo, pitäis kai se vaan väkisin koittaa vetää jotain..

Onko sulla ollut koskaan syömishäiriötä? Itse olen sairastanut nuorena anoreksian, ja ei siitä näköjään pääse eroon. Heti kun on jotain kriisiä, niin syöminen loppuu. Sitten jos syöt vaikka yhden jogurtin päivässä, niin hirveän huono omatunto

Yhteistyössä