Niin onkin! mä olen ihan samaa mieltä!Kaikki on paskaa... paitsi kusi. Nih.
Piristystä kiitos
Joku soittaa pelastuslaitoksen paikalle ja huutaa FREE WILLYLohdutusta: kesä on edessä ja biitsit myös. Sinä lasten kanssa rannalla on varmasti yhdistelmä, joka vetää mimmejä puoleensa.
tsemp.
Ei soita, ei kukaan muakaan ollut työntämässä takaisin mereen kun lasten kanssa biitsillä olinJoku soittaa pelastuslaitoksen paikalle ja huutaa FREE WILLY
Mua ei kyl piristä mikään noista kuin ehkä hetkellisesti ja sit taas *ituttaa koko elämä.Ei soita, ei kukaan muakaan ollut työntämässä takaisin mereen kun lasten kanssa biitsillä olin
Kesä, kärpäset, aurinko, lapset, rantaelämä, terassit, musiikki ja hyvä kaveriseura...siinä on sellainen setti että kyllä teikäpoikakin piristyy!
Miä oon joka päivä huolissani että joku mummo yrittää manata sen keesipäisen paholaisen ulos hautausmaalta mutta ei, ei ne hätkähdäkkään Sujuvasti juttelee ulkonäöstä huolimattaEi soita, ei kukaan muakaan ollut työntämässä takaisin mereen kun lasten kanssa biitsillä olin
Kesä, kärpäset, aurinko, lapset, rantaelämä, terassit, musiikki ja hyvä kaveriseura...siinä on sellainen setti että kyllä teikäpoikakin piristyy!
Kurjaa. Onko sulla masennusta?Mua ei kyl piristä mikään noista kuin ehkä hetkellisesti ja sit taas *ituttaa koko elämä.
Eiku vitutusta.No voi ehkä vähän olla masennustakin mutta enempi tota ekaa. Ensimmäinen vuosi takana eron jälkeen et ihan täs ensviikolla on vuosipäivä.Kurjaa. Onko sulla masennusta?