O
Olen tyhmä
Vieras
Aloitin muutama päivä sitten työt uudessa työpaikassa. Sen lisäksi, että työpaikka on uusi, myös ala on uusi, en siis ole ennen tehnyt sen alan töitä, mitä teen nykyisessä työpaikassani. Minua kiusataan minun työpaikassa. Se näkyy esimerkiksi siinä, että jos joku minua pitempään siellä työssä ollut ihminen neuvoo minulle, että miten sitä työtä tehdään ja jää katsomaan, että miten työni sujuvat, niin hän saattaa sanoa hetken päästä, että "Hyvä" tai "Hyvin tehty" tarkoittaen muka, että teen työni hyvin, vaikka minä tiedän, että olen tyhmä ja nykyisessä työssäni huono, koska teen sitä huonosti ja liian hitaasti. Sitäpaitsi minulle sattuu koko ajan virheitä, joista minulle joudutaan huomauttelemaan eli en tee työtäni hyvin, kun koko ajan teen virheitä. Minua vain stressaa ja ahdistaa se, kun teen työni huonosti, hitaammin kuin kukaan muu ja koko ajan teen virheitä niin että jonkun toisen on koko ajan seisottava vieressä vahtimassa työtäni, että en tekisi virheitä, vaikka ei kenenkään muunkaan työntekijän vieressä seiso joku koko ajan vahtimassa hänen työtään koska kaikki muut ovat olleet siellä työpaikalla varmasti ainakin 10-30 vuotta töissä eivätkä tee koskaan virheitä :-(