Minua itkettää kun pelkään sitä kolmatta maailmansotaa :-(

  • Viestiketjun aloittaja Pelkään Venäjää
  • Ensimmäinen viesti
Pelkään Venäjää
Näen öisinkin hirveitä painajaisia siitä, että Vladimir Putin ilmoittaa kolmannen maailmansodan alkaneeksi ja sitten se alkaa. Viime yönäkin näin unta, jossa Vladimir Putin hyökkäsi kotiini, tappoi minut ja mieheni ja vei lapsemme mukanaan :-(
 
Periaatteessa en ihmettele sodan pelkoa näinä hieman epävarmoina aikoina. Koeta kuitenkin rauhoittaa mielesi. Todennäköisempää lienee, että kolmas maailmansota ei ole näillä näppäimillä syttymässä.
 
uskova
No nyt joku heittäytyi yllättäen kyyniseksi kun puhuin uskosta. Ensinnäkin, siunausta toivon sulle.Ja toiseksi, jos uskovana pelko väistyy, onko siinä jotain pahaa? Tämä kansa on kääntynyt pois Jumalasta, me ihan oikeasti tarvitsemme Jumalaa, meidän tulisi kääntyä Hänen puoleensa, jotta Hän siunaisi meitä ja maatamme. Mutta usein kansa kääntyy Jumalan puoleen vasta kun on ahdinko. Siunausta :)
 
Velinuolikuu
Mitä helvettiä ne ylipäätään vatvoo jotain ukrainalaisia, ketä kiinnostaa... Jenkit menköö omalle puolellee ja ryssät omallensa, sitte vitun iso kasa napalmia ja pommia ukrainaan ni loppuu se kitinä sielä.
 
minä myös
Minä myös pelkään kamalasti. Olen pelännyt koko tuon Ukrainajutun ajan. Mulla on ihana mies, kaksi ihanaa lasta, ihana koti, ystäviä, mutta en nauti elämästä koska pelkään niin. Oksentelen ja maha on sekaisin tästä paniikista mikä mun sisällä on. Nään painajaisia jos saan unta muuten valvon öisin ihanan vauvani vierellä ja mietin miksi menin haluamaan lapsia, kun he joutuvat näkemään sodan melko varmasti.
 

Yhteistyössä