Minua aina huvittaa, kun joku tekee itse lahjat. Siis semmoinen, joka ei OIKEASTI osaa :D

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli siis kun täälläkin on näitä räpellyksiä katsonut...Ovatko ihmiset niin sokeita omille teeltymsilleen, että pitävät niitä kauniina?

Kun jotkut täälläkin esitellyt TSI jutut ovat niin kammottavia, että itse en käyttäisi niitä edes pesän sytykkeenä...:ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos se elämä opettaisi sinuakin.......... vaikka sytyttämään sen pesän.
Tais sinua askartelemaan...Tosiasia kuitenkin on, että kaikille vaan ei ole lahjoja askarteluun tai sukan kutomiseen luotu vaikka harjoittelisi 6 vuotta putkeen :D

Näissä tapauksissa kannattaisi tyytyä ihan vaan siihen Ekamarketin sukkapariin ja jättää ne omat räpellykset antamati lahjaksi "ilahduttamaan" ketään :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ajatus tärkein, i think. Mä voin tehdä itse lahjoja, mutta rajansa siinä kehtaanko antaa jos pilalle menee.
Tottakai! Mutta mitä iloa on kelleen jostain sukkaparista, josta toinen kappale on jättiläiselle, toinen kääpiölle...tai patalapuista, joista paistaa päivä läpi...?

Saahan se huvittaa. Mutta kohtelias on se lahjan saaja joka pitää naamansa peruslukemilla.

Musta tuntuu että tuo on ihmisiltä jäämässä kyllä valitettavasti pois käytöksestä.
Ei se ostolahjakaan aina nappiin osu tai miellytä.

Hankalaa yhtä kaikki, tuo toisten lahjominen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos se elämä opettaisi sinuakin.......... vaikka sytyttämään sen pesän.
Tais sinua askartelemaan...Tosiasia kuitenkin on, että kaikille vaan ei ole lahjoja askarteluun tai sukan kutomiseen luotu vaikka harjoittelisi 6 vuotta putkeen :D

Näissä tapauksissa kannattaisi tyytyä ihan vaan siihen Ekamarketin sukkapariin ja jättää ne omat räpellykset antamati lahjaksi "ilahduttamaan" ketään :D
Mutta siitähän voi oikeasti oll asaajalla iloa ja huumoria ja naurua pitkäksi aikaa :xmas:

JA nauruhan pidentää ikää, sanotaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai! Mutta mitä iloa on kelleen jostain sukkaparista, josta toinen kappale on jättiläiselle, toinen kääpiölle...tai patalapuista, joista paistaa päivä läpi...?
Sama ku jostain ihan turhasta, kaupasta ostetusta krääsästä millä ei tee mitään. Mutta onpahan panostanut, tai ainakin yrittänyt ja nähnyt vaivaa.

Anne
Mä heitän roskiin (aikuisten ystävien antamat) itsetehdyt lahjat, oli ne mitä vaan. Ei kiinnosta mikään paska, kaupasta saa parempia. Lasten tekemät onkin ihan eri juttu... Mutta aikuiset vaan nolaa itsensä sellaisilla. :D Typerää ja säälittävää. Ja vittumaista. Antaisi kunnon lahjan JOS haluaa jotain antaa, kun antamisen pakkoa ei ole!!!

niin
mun miehen veli vaimoineen anto meille yks joulu lahjaks semmoset ihan kamalat itse tehdyt tuikkukipot. oikeesti. kamalat. ei ollu ku liimaa ja hilettä ja tuikku sisällä. ihan kamalat. meni roskiin samantien. en ikinä laittas esille. eipä oltu paljoa vaivaa nähty.

Mä olen itse hyvin kriittinen omia töitäni kohtaan ja en mielelläni lähde niitä jakelemaan ellen ole täysin tyytyväinen lopputulokseen.
Kakut on eri asia, niistä mä tiedän että saajat arvostaa makua, ei näköä.
Mutta pyrin pitämään omat "tuotteeni" käsissäni kunnes ne on valmiita ja huolella tehtyjä.
Koulussa yksi tärkeimmistä ohjeista oli että tuote on oma käyntikortti ja se kuvaa sinua ulkopuolisille. Katso että se on kunnollinen. ( Ja muidenkin mielestä kuin oman miehen ;) tai äidin)

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä olen itse hyvin kriittinen omia töitäni kohtaan ja en mielelläni lähde niitä jakelemaan ellen ole täysin tyytyväinen lopputulokseen.
)
Niin mä uskon, että muutkin on.. tuskin kukaan tietoisesti ja tarkoituksella antaa lahjaksi kauheeta kuraa?? ;) Mä ainakin arvostan itsetehdyissä lahjoissa sitä aikaa ja ajatusta, mitä niiden tekemiseen on käytetty. Tosin täytyy myöntää, että mitään ihan hirveetä en oo koskaan lahjaksi saanutkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
)
Niin mä uskon, että muutkin on.. tuskin kukaan tietoisesti ja tarkoituksella antaa lahjaksi kauheeta kuraa?? ;) Mä ainakin arvostan itsetehdyissä lahjoissa sitä aikaa ja ajatusta, mitä niiden tekemiseen on käytetty. Tosin täytyy myöntää, että mitään ihan hirveetä en oo koskaan lahjaksi saanutkaan :)
On ja ei ole. Kyllä mä olen nahnyt myynnissä tuotteita mitkä on ihan oikeasti aika käsittämättömiä virityksiä ja yhdistelmiä ja joita sitten lahjaksikin menee. Se että tuote on käsintehty ei anna sille mitään lisäarvoa jos se on muutoin kelvoton.
Lahjat lapselta on eri asia mutta varsinkin myyntituotteet pitää mielestäni olla kunnollisia sekä laadultaan että tasoltaan.
Ja kelvottomasta tuotteesta ei kukaan ilahdu vaikka se kuinka olisi käsintehty.
Vaikka tarjotahan saa jokainen mitä tahtoo ja lahjaksikin antaa mutta käsityössäkin saa peräänkuuluttaa taitoa ja laatua ilman että se tuomitaan arvostamattomuudeksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
No höh...multa on tilattukkin töitä joulunalla :( ei mahda mitään, kaikkia ei voi miellyttää....
Jos sulta on tilattu töitä niin mistä se kertoo? No siitä, että sä olet lahjakas ja sun töistä tykätään!!!

Yhteistyössä