Kun minulla olis skanneri niin kopsaisin sen kirjoituksen, minkä kirjoitin paikallislehteen pian taaperon kuoleman jälkeen... Mut ku ei oo!
Jeremias oli just oppinu kävelemään, ja "karkasi", siis käveli ovesta ulos, kun isommilla se jäi auki, ja meni ilmeisesti suoraan meidän piha-altaaseen. Siinä ei paljon tarvittu, kun vesi oli lämmin, kylmä vesihän suojaa aivoja. Me ei itse oltu silloin kotona, meil oli lapsenvahteja useampi. (Ja sanon vain tähän, et minä uskon niin, että Jeremiaksen elämänpäivät, niinkuin meidän kaikkien, oli määrätty jo ennelta, hänet olisi haettu vaikka äidin viereltä silloin.) Niinkuin isäni sanoi, että "Taivaan vieraat tulivat sinä päivänä meidän pihalle ja taluttivat Jeremiaksen pois."
Elvytys kesti seitsemän tuntia, vaikka alusta asti tilanne oli huono... Te ETTE USKO sitä tunnetta, odottaa odottaa odottaa... sanomaa, milloin elvytys on lopetettu tuloksettomana.
Sairaalassa elvytyksen jälkeen pidimme pientä enkeliä sylissä, :'( laskettiin vielä pienet varpat ja sormet, silitettiin pehmeitä poskia...........
Mutta se tilanne oli rauhallinen ja erittäin kaunis, niin kaunis, etten iki kuuna päivänä tule sitä unohtaman. Jeremias oli todella kaunis lapsi, todella enkeli jo eläessään. :heart: :saint: :heart: