Minsku kateissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On moi... Missä olet ollut... Tarkistus sinun oikeellisuudesta... Vastaa seuraaviin... Oletko tumma, vaalea, punapää? Kuinka pitkä olet? Paljonko painat? Miten olimme viimeksi...?

Tällä erää... Vai työ kiirettä... Olisko meillä tänään sessio hetki kun pääset töistä... Veisin vaikka pesulle sinut... Vai miten on... Ehditko ollenkaa mun kaa...

No kyllä mä tässä samalla voin jotakin sulle kirjoittaa, jos et suutu siitä että vastaukset vähän viipyvät. Mulla on päälläni musta polvipituinen hame, valkoinen tiukka paitapusero jonka napit on auki rinnan tasolle asti, korkkarit, mustat sukkahousut, mustat stringit ja mustat pitsirintsikat. Mitä pidät?

Se on todella sexyn kuuloinen asu... Ja varmasti sitä myös oikeasti olisikin... Suu jäisi auki... Kun katsoisin sinua... Olisko sinulla illallakin aikaa tarinoida kun mä tulin mökille hieman lämmittämään mökkiä ja meinasin olla pari päivää... Olis aikaa ja halua kirjoitella ja nai.... Millainen työ paikkasi on... Jos otan sut siellä... Suullani... Kuvittelen vaatteitasi hmmm...

Olisi ihana tulla työpöytäsi taakse ja käydä eteesi istumaan pöydälle ja laittaa jalka syliisi ja kevyesti varpailla hivella sukkahousuja ja kiivetä jalalla hiljaa sisä reidellesi hameen alle... Ja katsella sinua kun nojaat vain tuolissasi... Mulla on vaaleat löysät farkut ja olen avannut sinun kiusaksi vyön ja ylänapin... Nojaan käsilläni taakse päin...

Kyllähän tässä jo ollaan niin tuttuja, että sano mua vaan Minnaksi:) Musta tuntuu ihanalta, kun jalkasi kulkee mun reittäni pitkin..sun farkkujen sisällä pullottaa tosi houkuttelevasti..en pysty vastustamaan kiusausta vaan laitan käteni sun farkkujen sisälle..tunnustelen kovaa kaluasi alushousujen läpi.. Se on ihanan tuntuinen.. Työnnän käteni sinun alushousuihin sisälle ja kaivan sun ihanan kalun käteeni..

Hieman arvelinkin nimeäsi... Minä olen sitten oikeesti Jani... Huomaan kun kurotat itsesi lähemmäksi minua niin hameesi nousee puoleen reiteen saakka... Ja levität jalkojasi niin paljon kun hame antaa periksi... Yletän jo koskettamaan jalallani pillua ja se tunnen kuinka stringien pinta on painunut vakoosi... Ihanasti Puristat kaluani ja hyväilet sitä... Haluan että otat suuhusi minut ja imet hitaasti... Ja lämpimästi.... On rento olo... Ihanaa..

Mä lipaisen sun terskaa hellästi.. Alan pyörittelemään kieltäni terskasi ympäri ja samalla runkkaan sun kalusi vartta.. Nyt lopetan sun kiusaamisen ja otan kalusi syvälle suuhuni punaisten huulieni väliin.. Alan imemään sitä rytmikkäästi.. Samalla suuntaan katseeni ylöspäin sun kasvoihin koska haluan nähdä kuinka sä nautit!!

Nojaan taakse rennosti ja nostan jalat sun tuolille... Katson sua minna silmiin ja kuiskaan hiljaa totisena: ime hellästi... Ime minua... Nautin katsella kuinka painat mun kaluni syvälle suuhusi... Ja kuinka lämmin ja tiukka on punaisten huuliesi ihanan kova imu... Pyydän hyväile mun kiveksiä... Käännän pääni täysin taakse ja painan silmäni kiinni... En voi olla ottamatta vaaleista hiuksistasi kiinni.... Ja painaa päätäsi syvempään... Ihanaa... Todella nauttin ahhh...

Musta on tosi kiihottavaa kun sä otat mun hiuksistani kiinni ja ohjaat pääni liikettä.. Sä olet mies etkä mikään poika ja osaat todella käsitellä naista.. Sä hallitset tilannetta ja mä nautin siitä..

Vedän pääsi pois kalustani ja nousen seisomaan... Lasken housut alas ja potkaisen ne pois... Tulen viereesi ja otan kahdella kädellä sun pääsi ja suun takaisin kalulleni... Pidän päätäsi paikoillaan ja painan hitaasti pitkin työnnöin kovan ja kuuman kostean kaluni sun suuhusi syvälle... Ja pysäytän kun kärki osuu kurkkuusi olen ihan paikoillaan ja pidän sinut kiinni minussa... Tuskin saat kunnolla henkeä... Hitaasti vedän itseni ulos... Ja tuon terskan huulillesi... Hyvin hellästi taputan kaluani huulisi ja kasvoihin... Tuntuvatko sukka housut kuumilta... Haluan imeä sinua... Sanon sinulle...

Musta on upeaa olla täysin sun armoilla.. Sä nussit mua tosi rajusti suuhun ja pidät pääni tiukasti paikoillaan.. Meinaan tukehtua sun kaluun.. Katson sua silmiin ja mua kiihottaa sun rivo ja määrätietoinen katse.. Sä sanot mua nartuksi ja se kiihottaa mua valtavasti!! Kyllä tosiaan sukkahousut tuntuu kuumilta..

Sivusto suljettu väärin käytön vuoksi! Laittakaa ihmiset palautetta meneen soneralle oikein urakalla että sielä noteerattais nämä häiriköt. ehkä sitten tapahtuisikin jotain!Jos Olet joka esiintynyt tällä palstalla nimimerkkeillä häiriköinyt, jos ei se lopu niin ilmoitan sinusta poliisille ja viranomaisille! Vaikka olet syytön tai syylinen niin silti et saa häiritä palstalla ja muiten ihmisten elämää! Pitäskö sinun mennä hoitoo kun sekoitat toisten nimiä?! Minä voin tehdä sinusta valituksen poliisille kunnian loukkaamisesta ja yksityisasijoitten väärinkäytöstä vaikka olet sinä aivan. ja äläkä väitä vastaa! Nyt on semmonen juttu, että ilmoitan häirinnästä ja käyttäytymistä viranomaisille mikäli et todellakin tee jotain ongelmasi ! Nyt sinä, on tilanne se, että joko lopetat häiriköinin, minä ja muut osapuolet lopetaan se! T:amis

Oletko vielä töissä... Mä nostan sinut ylös ja avaan paitasi annat sen tippua maahan... Vedän sut lähelleni ja suutelemme kiihkeästi ja osaat todella käyttää kieltäsi... Otat kieleni huuliisi ja imet sitäkin... Avasin siinä samalla liivisi ja laskeudun alemmas... Otan liivit pois... Ja ihailen ja katselen rintojasi... Leikittelen kielellä nännejäsi ja imen sua tissistä kovasti... Taas käteni ovat avanneet hameesi vetoketjun ja lasken mekon alas... Ihana näky... Mustat sukka housut joiden alla stringit... Näky saa mut todella kiimaiseksi ja painan pääni sun jalkojen väliin... Ja nuolen jalkoväliäsi sukkahousujen päältä... Painan kielellä oikein kovasti... Samalla käsilläni hyväilen pientä ihanaa peppuasi... Sukkahousut ovat niin ihanan liukkaat... Tunnen makusi ja kuumuuden housujen läpi...

Uusimmat

Yhteistyössä