Minne ulkomaille matkustaa 2v ja 4v kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Matkakummetta
  • Ensimmäinen viesti
Matkakummetta
Viikoksi tekisi mieli lähtee huhti-toukokuussa. Minne tuon ikäisten kanssa suosittelisitte,että olisi hyvä mennä? Lapsille rantaa saisi olla,vanhemmille kulttuuriakin. Missä olette olleet?
 
vieras
Esim. Kreikassa huhtikuussa sää voi olla oikein kiva, mutta myös viileä ja sateinen, toukokuu (varsinkin loppukuu) on jo sitten kunnon sesonkiaikaa Välimerellä. Me ollaan oltu Pargassa toukokuun lopulla ja paikka oli todella ihana vaikkakin pieni, esikoinen oli silloin vajaa 2. Kreetalla ollaan oltu huhtikuussa ja silloin paljon on vielä paikat kiinni - sää onneksi suosi ja vain lähtöpäivänä satoi.

Kanarialla, Turkissa ja Pohjois-Afrikassa on myös ihan lämmintä keväällä. Ja Kanarialtakin löytää kulttuuria, jos haluaa :)
 
Barcelonassa on sekä rantaa että kulttuuria. Itse en ole käynyt, mutta kiinnostaisi. Mä itse lähtisin ihan kaupunkilomalle -rannat eivät kiinnosta-. Kaupungeissa on myös paaaljon tekemistä ja näkemistä lapsille, jos viitsii selvitellä: puistot, huvi- ja eläinpuistot, kylpylät, vesipuistot jne.
 
ME
oltiin turkissa sidessä ja siellä on todella hyvät rannat lapsiperheille. lapsille miltei joka ravintolassa leikkipaikat ja nurkkaukset.kulttuuria aikuisille on roomalaisen teatterin rauniot ja siihen kuuluva mueso ja sit on ne apollon temppelin rauniot jotka on todella upeat. halpa ja hyvä reisuu oli
 

Yhteistyössä