Minne otan yhteyttä keskenmenon(?) takia, pk-seutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Koko viikonlopun odottelin, että tää tuhruvuoto ja kipuilu loppuis, mutta eivät loppuneet. Nyt tarttis päästä sitten tarkistamaan tilanne... luulen, että km on alkamassa/menossa, mutta ei tää oikein tunnu etenevän. Kai vuodon pitäis olla runsaampaa??

Eli minne menen, asun ite Vantaalla? Peijakseen? Vai Jorviin vai minne? Tk tai neuvola tuskin auttaa asiassa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
peijakseen. ne varmasti antaa sit lähetteen naistenklinikalle jos tarvis.

Voi ******, siellä meneekin sitten koko päivä sitä lähetettä odottaessa :(
Mun ystävä sanoi, että pitää mennä sairaalaan, jossa on naistentautien poli, eikä Peijaksessa edes ole, joten ihan turha lenkki lähetteen takia, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
mitäs jos soitat neuvolaan nekin voi sieltä antaa lähetteen

Tätä vois myös kokeilla. Haluisin vaan nyt mahdollisimman pian tän asian kuntoon, ja monen tunnin jono Peijaksessa ei kyllä iske. Nyt kun on vielä maanantai niin sitä jonoa riittää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Jorviin mä ainakin menin, siellä myös ultrat sun muut, itse myös Vantaalta.

Eli sinne päivystykseen? Ihan soittamatta ensin vai miten käytännössä?

joo, menin päivystykseen ja kerroin tilannteen (että vuotoa ja kipuja) niin pääsin vielä vähän nopeammin..

joo, menin päivystykseen ja kerroin tilannteen (että vuotoa ja kipuja) niin pääsin vielä vähän nopeammin..

Kysyn vielä, että oliko sulla paljon viikkoja? Kun tää mun raskaus on vasta hyvin alussa ja mietin, että näinköhän ne ottaa mut sinne.

Ehkä pitää soittaa vielä neuvolaan ja varmistaa...

Mä on mennyt Jorvin gynepäivystykseen. Yleensä olen mennyt viikonloppuna tai ilta-aikaa, ja silloin on ollut rajua verenvuotoa.

Kerran tosin menin vähemmästä tuhrusta, koska pelotti, että muuten joutuisin lähtemään lapsen kanssa (2 v) kaksin, kun mies oli töissä.

Kysyn vielä, että oliko sulla paljon viikkoja? Kun tää mun raskaus on vasta hyvin alussa ja mietin, että näinköhän ne ottaa mut sinne.

Ehkä pitää soittaa vielä neuvolaan ja varmistaa...

Mulla oli 8+3, jäinkin sitten sisälle osastolle ja suoraan kaavintaan.

Mulla tää vuoto ei siis ole kyllä mitenkään rajua. Mutta oli ensin sellaista ruskeaa, limaista (anteeks yksityiskohdat) ja eilen muuttui selkeästi kirkkaamman punaiseksi, menkkavuodon näköiseksi. Samoin kivut on kuin kovia menkkakipuja. Eli melko selvä keskenmeno taitaa olla :(

Mutta pitäiskö tätä sit vielä odottaa, että lähtis itekseen käyntiin vai mitä tässä tekee...

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Minusta sun kannattaa soittaa eka vaikka sinne neuvolaan, mutta voit kyllä ihan hyvin sinne päivystykseenkin lähteä.

Joo näin taidan tehdä. Tää tilanne on nyt kuitenkin kestäny jo koko viikonlopun ja hyvä tähän olis saada selvyys jo ihan henkiseltä kannalta...

Mulla tää vuoto ei siis ole kyllä mitenkään rajua. Mutta oli ensin sellaista ruskeaa, limaista (anteeks yksityiskohdat) ja eilen muuttui selkeästi kirkkaamman punaiseksi, menkkavuodon näköiseksi. Samoin kivut on kuin kovia menkkakipuja. Eli melko selvä keskenmeno taitaa olla :(

Mutta pitäiskö tätä sit vielä odottaa, että lähtis itekseen käyntiin vai mitä tässä tekee...

Onko sulla paljon viikkoja?

Jos tarpeeksi, niin voisithan säkin päästä kaavintaan, oli meinaan fyysisesti helpompaa, kaikki tuli kerralla pois yms.

Voimia.

Yhteistyössä