Minne matkalle yksin lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matkakuume"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"matkakuume"

Vieras
Mitä rantalomakohdetta suosittelisitte, jos lähtisin matkaan yksin 4 ja 5 vuotiaiden poikien kanssa? Onko kokemusta? Turvallista, siistiä, jossa pystyisi itsekin rentoutumaan :) Olen matkustellut vähän..

valitse jokin selkeästi lapsille tarkoitettu hotelli tms. meillä ainakin yksinlomailu olisi onnistunut tjäreborgin sungwingresort-hotellissa, varmistamalla että sekä ranta että hotellin uima-allasalueet, leikkipaikat ym. ovat olemassaan niin itsekin olisi pystynyt hieman rentoutumaan. (ainakin meillä 4-vee aika vauhdikas...)
itse luottaisin varmaan matkakohdemaana kreikkaan/kyprokseen/vastaavaan. Esim. rodoksella on tosipaljon tutkimista saarella jos haluaa retkeillä tuonikäisten kanssa ja viitsii lähteä pois rannalta.

Peesaan edellisiä. Kreikka on hyvä maa lapsien kanssa ja kannattaa vaita joku lapsiperhehotelli. AllInclusive on myös harkinnan arvoinen asia. Ei tarvitse miettiä ruokia, juomia, jätskejä yms. Ja AI tulee myös halvemmaksi.

Kiitos vastauksista, googletin jo ko. hotelleja. Kreikkaa ja Rhodosta olin itsekin jo vähän ajatellut. Tosin taitaa olla enää turha haaveilla lomasta vkoille 9-10.. täytynee yrittää siirtää talviomaa. Mikä olisi kelien puolesta paras aika?

[QUOTE="matkakuume";22888991]Kiitos vastauksista, googletin jo ko. hotelleja. Kreikkaa ja Rhodosta olin itsekin jo vähän ajatellut. Tosin taitaa olla enää turha haaveilla lomasta vkoille 9-10.. täytynee yrittää siirtää talviomaa. Mikä olisi kelien puolesta paras aika?[/QUOTE]

Toukokuu on hyvä. Huhtikuu vielä vähän epävarma, ehkä loppukuusta. Toukokuussakaan hädin tuskin vielä mereen tarkenee.

Yhteistyössä