V
viimeksi 16v. sitten :D
Vieras
Tarkoitus olisi lähteä miehen kanssa kahdestaan viikoksi etelän lämpöön viettämään 10v. päiväämme. Ajankohta marraskuu.
Lapset(5kpl) jää kotiin mummelin hoidettavaksi.
Mä olen käynyt viimeksi etelässä 1996, mies joskus 1999-2000...
Minne kannattaisi suunnata?
Aikaa on vain viikko, joten ihanat kaukokohteet voi valitettavasti unohtaa..
Egypti kiinnostaisi, mutta en jaksaisi jännittää sitä et tuleekos sinne vaihteeks jotain levottomuuksia tms..
JA rahaa ei ole kuin roskaa joten pelkän lennon+hotellin hinta ei tarttis ola paljoo yli 1500e/2hlö
Jääkö muita vaihtoehtoja kuin Kanariansaaret? Kaupunkilomalle en halua, rantaa täytyis myös olla.
ELi lomalta haluaisin: rentoutumista, jonkun muun valmistamaa ruokaa(ollaan kaikkiruokaisia), uimista ja rannalla hetken loikoilua(ei nyt tuntitolkulla jaksa enää makoilla), ja jollakin retkelläkin voisi käydä. Sen kummemmin en kaipaa mitään suurkaupungin ostosparatiiseja, kun mitään ei tarvita.
Mihin kannattaisi suunnata?
Lapset(5kpl) jää kotiin mummelin hoidettavaksi.
Mä olen käynyt viimeksi etelässä 1996, mies joskus 1999-2000...
Minne kannattaisi suunnata?
Aikaa on vain viikko, joten ihanat kaukokohteet voi valitettavasti unohtaa..
Egypti kiinnostaisi, mutta en jaksaisi jännittää sitä et tuleekos sinne vaihteeks jotain levottomuuksia tms..
JA rahaa ei ole kuin roskaa joten pelkän lennon+hotellin hinta ei tarttis ola paljoo yli 1500e/2hlö
Jääkö muita vaihtoehtoja kuin Kanariansaaret? Kaupunkilomalle en halua, rantaa täytyis myös olla.
ELi lomalta haluaisin: rentoutumista, jonkun muun valmistamaa ruokaa(ollaan kaikkiruokaisia), uimista ja rannalla hetken loikoilua(ei nyt tuntitolkulla jaksa enää makoilla), ja jollakin retkelläkin voisi käydä. Sen kummemmin en kaipaa mitään suurkaupungin ostosparatiiseja, kun mitään ei tarvita.
Mihin kannattaisi suunnata?