Minne lomalle ensi syksynä ?

Viikko sitten kotiuduin Alanyasta (minä+mies, lapset mummulla) ja nyt suunnitelmissa reissu ensi syksyksi koko perheen voimin. Ollaan mietitty tunisian hammametia, kyproksen limassolia tai pafosta, espanjan costa del solia ja kreikan kosia. Alanyaan menisin vaikka heti uudestaan, mutta miehen mielestä ois kiva mennä muuallekin.
Lapsia kolme matkan aikaan 7v, 10v ja 12v eli antakaa vinkkejä :wave:

KataBeach
Kreeta, tai Kreikan saaristo yleensäkin, suosittelen! On helppo kun on sama raha ja kellonaika, lento lyhyt 4h, syksylläkin todella lämmintä jne. Ihmiset ystävällisiä. Pari kertaa käyty ja varmasti vielä jossain vaiheessa mennään uudelleen... B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2005 klo 21:44 KataBeach kirjoitti:
Kreeta, tai Kreikan saaristo yleensäkin, suosittelen! On helppo kun on sama raha ja kellonaika, lento lyhyt 4h, syksylläkin todella lämmintä jne. Ihmiset ystävällisiä. Pari kertaa käyty ja varmasti vielä jossain vaiheessa mennään uudelleen... B)
samoin minä suosittelen Kreetaa =)

mä suosittelen Motenegroa (BUDVA). Upee luonto, kiva pieni vanhakaupunki ja tossa lokakuun alussa oli vielä tosi lämmintä (päivällä 23-25 astetta ja yöllä 18). Ruoka oli hyvää, useita lasten leikkipaikkoja (1,5v poika oli mukana). Hotellina oli Mediterran, joka oli hyvä lapsiperheelle. Hotellilla oli oma ranta (ja myös siellä pieni lasten leikkialue, josta poika tykkäs kovasti)ja keskustaan pääsi kätevästi kävellen tai minijunalla.

Yhteistyössä