Minne lähteä lomalle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo aurinkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo aurinkoon

Vieras
Olemme suunnitelleet perhelomaa ensi kesäksi ja suuntana olisi jokin ihana lämmin aurinkokohde. Olemme matkustelleet aiemmin espanjassa ja kreikassa. Kreikasta olemme pitäneet paljon ja sinne todennäköisesti lähdemme ellei muuta keksitä. Bulgariaan ja turkkiin tehdään myös paljon matkoja ja niistä löytyy houkuttelevia vaihtoehtoja, mutta epäillyttää paljon kuinka levottomia esim turkin kohteet ovat ja kuinka tunkeilevia ne paikalliset ukot ovat siellä. Olen kuullut kaikenlaista tarinaa sieltä maasta.

Osaisiko kukaan kertoa millainen lomapaikka bulgaria on ja missä sinne kannattaisi mennä kahden lapsen, 4-ja 8 vuotiaiden kanssa.. Tai osaisiko esim joku kertoa millainen on rodoksen ixia? Olen aiemmin käynyt rodoksella, mutta olin silloin aivan rodoksen keskustassa ja mitään muistikuvaa ei ole ixia alueesta.. Tai saapi suositella myös muita kohteita ja hotelleja niissä :)

bulgaria on kamala itäblokki paikka, en menisi uudestaan...
turkissa saa olla ihan tarpeeksi rauhassa. lapsia rakastavat, huomioivat hyvin joka paikassa. millä tavalla levottomia pelkäät turkin kohteiden olevan? luulen ettet siellä juurikaan "huomaa" oletko turkissa vai kreikassa...
itse olen kreikka fani :) mutta paljon olen turkissakin käynyt.
ixia ei taida olla oikein lapsikohde. sehän on tuulisen rannan puolellakin. faliraki taitaa olla se lapsikohde rodoksella. uusiakin kohteita varmaan tullut, itse en ole muutamaan vuoteen siellä käynyt/sieltä matkoja katsellut.

Yhteistyössä