Minne kaksistaan mieheni kanssa lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuumeinen

Vieras
Me ollaan alettu suunnittelemaan lomaa ihan kaksin. Ajankohta on tosin vasta ensi syksy, mutta olisi jo kiva vähä katsella. Millaisia paikkoja suosittelette?

Ulkomaille ollaan menossa ja viikoksi. Ranta olisi ihana ja pitäisi olla shoppailuakin ja nähtävää. Teneriffalla ollaan käyty kerran lasten kanssa, oli ihana paikka, mutta jonnekkin uuteen kohteeseen nyt tekis mieli :)

Antakaahan vinkkejä te enemmän maailmaa nähneet ystävät :)

Minä menisi mieheni kanssa kahdestaan Cap Verdeen, mutta siellä ei ole shoppailumahdollisuuksia.

Olen ollut mieheni kanssa kahdestaan Pariisissa ja Mallorcalla. Mallorcalla on sekä rantaa että shoppailumahdollisuuksia. Pariisissa on kulttuuria, tunnelmaa ja romantiikkaa ja tietty shoppailua muttei rantaa.

Miten olisi jokin Kreikan kohde? Tai Florida?

sehän riippuu ihan onko rahasta kiinni :) itse lähtisin etsimään rantaa, nähtävää ja shoppailua esim californiasta :P sellaiseen ei rahaa kuitenkaan nyt ole, mutta aina sitä saa haaveilla.

jos niin tyyristä ei tahdo niin sitten joku italia, kreikka, espanja. ja nimenomaan joku kunnon kaupunki.ei mikään rantakohde pelkästään, niissä mitään kunnon shoppailtavaa ole

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Minä menisi mieheni kanssa kahdestaan Cap Verdeen, mutta siellä ei ole shoppailumahdollisuuksia.

Olen ollut mieheni kanssa kahdestaan Pariisissa ja Mallorcalla. Mallorcalla on sekä rantaa että shoppailumahdollisuuksia. Pariisissa on kulttuuria, tunnelmaa ja romantiikkaa ja tietty shoppailua muttei rantaa.

Miten olisi jokin Kreikan kohde? Tai Florida?

cap verde, fantastico :)

Yhteistyössä