minkätakia lievästi liikakiloja kantava ei saisi valittaa painostaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
itsellä on pituutta 164cm ja painoa 70kg ja tahtoisin se 10kiloa pois, vatsa vähän pömpöttää ja reisissäkin on ylimäärästä... juttelin tuossa eräänä päivänä kaverini kanssa, jolla pituutta vähemmän kuin minulla ja painoa enemmän, tulin sitten sanoneeksi, että harmittaa kun en millään saa aloitetuksi laihdutusta, niin kaverini suuttui... tokaisi vaan, että onpa ärsyttävää kun normaalit ihmiset narisee muka ylipainostaan.. hohhoijaa sanon minä, koska mulla ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa, en saisi laihduttaa tai marista jenkkakahvoistani?

No toi on eri asia, mut kyllä mua ainakin vituttaa ku normaalipaino alapäässä oleva ihminen sanoo itteensä läskiks ja puhuu et on alottanu jonku vitun tiukan kuuriin. Sit vielä kehtaa sanoa perään et sä näytät aina niin hyvältä (joo hais vittu) ja itellä painoindexi 32. Ykski työkaveri sanoi et se on ollu tosi tosi tooooosi lihava, ajattele painoi yli 80 kiloo, vittu mä painan yli 90 kiloo....

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
miksei saa sanoo lihavaks

jos toi oli mulle niin oikeesti jos joku BMI 18 omaava sanoo itteänsä läskiks, ni eiks se oo sama ku minä BMI 32 sanoisin itseäni hoikaksi tai laihaksi. Ihan yhtä vitun naurettavaa.

Ja itseasias, miks on ok, et bmi 18-21 saa sanoa itseänsä läskiks, mut miks ylipainoinen ei saa sanoa itseään laihaks tai edes normaaliks. Ihan sama asiahan se on. Ja auta armias jos joku reilusti ylipainoinen sanoo että on sinut itsensä kanssa niin voi herrajee mikä haloo siitä nousee...

Mua ei sinänsä ota päähän, että "normaalipainoiset" laiduttaa, lähinnä se on huvittavaa kun itse paino-ongelmista kärsineenä en vaan osaa keksiä syytä, että miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja mut:
miksei saa sanoo lihavaks

jos toi oli mulle niin oikeesti jos joku BMI 18 omaava sanoo itteänsä läskiks, ni eiks se oo sama ku minä BMI 32 sanoisin itseäni hoikaksi tai laihaksi. Ihan yhtä vitun naurettavaa.

Ja itseasias, miks on ok, et bmi 18-21 saa sanoa itseänsä läskiks, mut miks ylipainoinen ei saa sanoa itseään laihaks tai edes normaaliks. Ihan sama asiahan se on. Ja auta armias jos joku reilusti ylipainoinen sanoo että on sinut itsensä kanssa niin voi herrajee mikä haloo siitä nousee...

Olet muuten niin oikeassa :D

Yhteistyössä