Minkäslainen tyyli miehellä ois sit hyvä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 888
19 183
113
Olen tylsä, mutta tykkään perusmies-tyylistä. T-paita, farkut vapaa-ajalla. Jotain kauluspaitaa ja parempia housuja puolijuhlaville kekkereille.

Talvella on ihania ne huopa(?)takit, nyt en saa nimeä päähän, siis ne tummat, korkeakauluksiset joihin yhdistetään joku kaulaliina.

Siisti kampaus mutta ei liikaa geometrisuutta.

Just semmonen Dressman-mainostyyli yleisesti. Siistit housut, tyylikkäät kävelykengät, yksivärinen t-paita tai kauluspaita, villakangastakki..

Kaikista parastahan tietty ois jos kaikki miehet pukeutuis aina kuin MadMenissa:
mad-men-2.jpeg

John Hamm on hiustyyliään myöten aika täydellisesti mun miesmaku, vielä vähän leukapartaa jos sais :D
don-draper-profile.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Freiya ja Echo
Spensör, mä oon mun miehen tuunannu Dressmannilla. :D Siis ihan vapaaehtoisesti se on siihen suostunu, on hyvillään että joku tuo sille rytkyjä.

Sellainen tyyli joka miehelle sopii ja joka kannetaan ylpeänä. Toisilla se on geneerisempi värimaailman suhteen, toisilla kovinkin näyttävä.

Mies onneksi pukeutu alunperinkin mun maun mukaan :D Mä ostan hällekkin kirpputorilta suurimman osan vaatteista, tykkää ja mä tykkään kans. Ainoo mitä ei oo suostunu pitämään on villapaidat/neuleet, mun mielestä ne ois niin kivoja:

Men-s-Sweater-Mens-Cashmere-Sweater-Cardigan-Mens-Sweaters-chasmere.jpg

• Tykkää
Reactions: Echo
En mä tiedä, riippuu miehestä. En tykkää liian siistisyä enkä mammanpoikatyylistä enkä mistään jakaustukkatyylistä. Koruista en pidä, mutta sekin riippuu millaisista. En itsekään miellä edes käyttäväni koruja kun ne tehty nahasta, luusta, paperista, puusta, lasista.

Ei kai keskiverto suomalainen ämmä, joka pukeutuu pitkään T-paitaan, pyöräilyshortseihin, huppariin ja ottaa joka puolelle tatskoja, voi millään osata avomiestäänkään pukea. Sitä paitsi suurin osa on YH-akkoja, jotka saa tykätä vain muiden miehistä.

No joo, erävaatteet (siis tyylikkäämmät kuin pelkät päästä varpaisiin maastokuviolla) ja Norja on ihania kans.

Hoidetut, puhtaat pitkät hiukset, parransänki, farkut, T-paita, bootsit, nahkatakki. Näyttää hyvältä myös puku päällä. Saa olla korvikset ja tatuointejakin.

farkut ja kaulus t-paita taisi olla omalla kullalla aamulla päällä töihin lähtiessä ja näytti kyl hyvältä.
Siistit vaatteet ja timmi vatsa, ne vetoaa muhun. Puistatuksia menee kun perinteisiä röllykkävatsoja näen.

Ei liian siistiä, tarkotushakuista, siloteltua.

Oikeestaan paras olis ehkä sellanen hyvin istuvat (mikä ei tarkota tiukkaa...) kuluneet farkut ja samoin hyvin istuva teepaita, jotka on kaikki ulkotöistä jossain metsäsavotalla likaantuneet, saa olla repeytyneetkin. Samoin iho ja hiukset saa olla maan pölystä likaantuneet. Näyttää vaan hyvältä :D Ei ehkä toimi silleen normaalielossa ainakaan kaupungissa...

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Omahan kulkee collegehousuissa ja isossa t-paidassa :D mutta on se herkkua kun laittaa farkut jalkaan :P tai kauluspaidan farkkujen kanssa. Työhousut vie kyllä eniten <3 grhm nekin on meilläpäin ihan öljystä mustat, mutta kuitenkin :D

Farkut ja isot laadukkaat ulkoiluvillapaidat.

No patikoidessa vuorilla saa käyttää asiallisia vaatteita. Siihen tarkoitukseen siis.

Alasti on kans hyvä. Silloin mielellään au naturell.

[QUOTE="hmh";29895011]Farkut ja isot laadukkaat ulkoiluvillapaidat.

No patikoidessa vuorilla saa käyttää asiallisia vaatteita. Siihen tarkoitukseen siis.

Alasti on kans hyvä. Silloin mielellään au naturell.[/QUOTE]

Ops. yks l liikaa. sorry. ehkä kestätte.

Toi parta jää monella valitettavasti kanssaeläjällä hoitamatta. Mut ymmärrän hoidetun ja tarpeeksi siistityn parran viehätyksen miehekkäissä kasvonpiirteissä. Mulla on ;-)

Mut joo. Osalle "metsien mies", osalle juppi. Olen jostain väliltä ;)

Yhteistyössä