Minkäs ikäsenä alkoi vaihdevuodet ja mitä oireita tuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoo haluaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoo haluaa

Vieras
Minulla on yks kaks alkanut niukat klönttiset vuodot tulee kyl ajallaan. Lisäksi on kauhea väsymys, hapan olo, ruokahaluttomuutta, hikoilua vilua, kuvottavaa oloa.Lisäksi närästääkin. Olen hiukan alle nelikymppinen. En ole raskaana.

mä olin 44 v kun menkat kävi epäsäännöllisex, kesti noin vuoden.. sitten miehen tytär kertoi olevansa raskaana ja minä onnellinen mummupuoli sain kauheen hormoonimyrskyn ja tuli kolmet menkat ihan säännöllisesti... viimeiset ei meinanneet loppua millään, tuli hyytymiä ja vuoto TOSI runsasta..kävin lääkärissä joka antoi keltarauhashormoonireseptin joka olis pitänyt alkaa seuraavassa kierrossa.. vaan sitä ei ole koskaan tullut..en kaipaa yhtään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 17:33 tietoo haluaa kirjoitti:
Minulla on yks kaks alkanut niukat klönttiset vuodot tulee kyl ajallaan. Lisäksi on kauhea väsymys, hapan olo, ruokahaluttomuutta, hikoilua vilua, kuvottavaa oloa.Lisäksi närästääkin. Olen hiukan alle nelikymppinen. En ole raskaana.

mä olen 44 ja vuoto on edelleenkin aika runsas. Taitaa olla niin, että on vaan lisääntynyt tuo vuoto. En tiedä, olisko sitten alkavia oireita. jostakin olen kuullut, että vuoto lisääntyy, kunnes sitten muuttuu epäsäännölliseksi ja loppuu. jonkin verran hikoilua on alkanut esiintyä ja öisin uni on herkemmässä, kuin ennen. Muita oireita en ole vielä huomannut.

Yhteistyössä