\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 14:46 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 00:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 18:26 Footballers Wife kirjoitti:
Laitan täyden meikin lähes joka päivä, sunnuntait saattaa jäädä väliin. Hiuksiin käytän suoristavia tuotteita, joskin usein vain vetäisen ne ponnarille. Farkut ja mieluisa pusero päällä, ei mulla oikeastaan ole mitään erityistä kotilookkia. No joo urheilutrikoot päällä saatan pomppia joskus päivän, kun lasten kanssa ulkoilun jälkeen oon riisunut toppahousut naulakkoon =) Laitoin itseäni myös vauva-aikana, koskaan ei ole jääneet esim. hampaat harjaamatta. Rakennekynnet on ja huollatan ne kolmen viikon välein, joka ilta viilaan ja öljyän.
Tummennetuista kohdista täytyy sanoa että :flower: jos tuon kerran teet JOKA päivä!! Minua ei sais mikään meikkaamaan JOKA päivä saatikka että farkuissa kulkisin kotona... Pitäähän maailmassa jokin paikka olla missä voi olla ihan naturelli ja löysissä mukavissa vaatteissa..
Tämä ei siis ole mikään paheksuva "vastalause", nauratti vaan ajatus että minä tekisin kaiken tuon joka päivä... Olen just tasan vastakohta jalkapalloilijan vaimolle

... Mutta kukin taaplaa tyylillään..
Niin, jokainen taaplaa tyylillään...
Lähes joka päivä pukeudun farkkuihin eivätkä ne ole ollenkaan epämukavat. Lasten kanssa ulkoillessani laitan kuitenkin toppahousut, jos se sinua lohduttaa =) :flower: En omista yhtään ainutta löysää t-paitaa, koska ne ovat päällä aivan hirveän näköisiä, joten arkinen yläosanikin on aina tyköistuva. Täyteen meikkiin ei mene aikaa kuin pieni hujaus, kun sen osaa tehdä. Kyllä kai kotiäitikin saa laittautua, eihän sitä tarvitse olla sängystä revityn näköinen. Minä puolestani ihmettelen äitejä, jotka eivät koskaan meikkaa. Mutta kukin tyylillään =)
Ps. Mitä tuohon mun nimimerkkiin tulee, niin se ei varmaankaan kuvaa mua siinä mielessä minkälaisen kuvan kyseinen sarja antoi naisista. Idea nimimerkkiin tuli mun mieheltä joka on englantilainen, kyseistä surkeaa sarjaa en edes seurannut.
Jos luet tekstini uudestaan huomaat että kirjoitin vain huvittuneena siksi että ITSEÄNI en osaisi kuvitella meikkaavan, edes lähes, joka päivä ...En siis tarkoittanut pahalla kommenttiani..Täällä kyllä näköjään ei voi mitään kirjoittaa kun heti toinen ottaa nokkiinsa... :/ ..
Noista mainitsemistani löysistä vaatteista sen verran, että en kai minäkään kirjoituksessani sanonut että kuljen ISOT t-paidat päällä kotona, vai sanoinko? Lukekaan hyvät ihmiset teksti ajatuksella ensin ennenkuin kommentoitte ja luulette että juuri teitä haukutaan yms.
Eihän tänne uskalla kirjautua kun heti saa huutia kommenteistaan jotka ei ole tarkoitettu pahalla, mitäs se sitten on jos sanon pahasti jollekulle???? Tai ehkä tämä suhtautuminen minuun on juuri siitä kiinni että en kuulu teidän mustien joukkoon...

No, meni asian vierestä..