Minkämerkkiset meikit on hyviä? Entä kynsilakat? Ja akuutti kysymys ripsiväristä, sen haluan ostaa jo tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ymmärtääkseni kaikenmaailman yves rocherit, oriflamet yms. on melko kökköjä.

Samoin olen ymmärtänyt, ettei Lumenen laatu esim. luomivärissä päätä huimaa.

Mulla on meikkejä isot pinot...mutta kun tässä on käynyt nyt niin, että ne on kaikki noin miljoona vuotta vanhoja. Pitää siis uusia koko arsenaali. Eikä mulla ole tosiaan hajuakaan siitä, että mikä merkki on hyvä ja mikä huono.

Make up storen luomivärejä joku kehuu...onko ne oikeasti hyviä? Siis että pigmenttiä riittää, eikä heti varise pois?

Entä Inglot? Tai joku muu?

Ja sitten se ripsari...saako 30 eurolla hyvän ripsarin ja jos, niin miltäköhän merkiltä moista kannattaisi lähteä katsomaan?

Ja sitten vielä ne kynsilakat. Ei ainakaan semmoiset muutaman euron lakat, mitä olen ostanut pysy kuin sen 2 minuuttia nättinä. Sitten ne lohkee pois.

MUOKS: Meikkikaupoilla käyty, kiitos vinkeistä :D

Viimeksi muokattu:
Mac:n ja make up foreverin meikit on hyviä. Vähän hintavempia, mutta sen väärtejä. Mielestäni make up storen luomivärit on surkeita, kertakaikkiaan. En ostaisi niitä.
Muistuttaisin kuitenkin vielä, että panosta kunnon siveltimiin ja suteihin. Hyvin hoidettuna kestävät vuosikausia. Pyydä myyjältä ohjeet niiden huoltamiseen.
Hyvä maalarikaan ei saa hyvää jälkeä aikaiseksi maailman parhaalla maalilla, jos sudit on huonoja :) Sama pätee meikkiin.

Mac:n ja make up foreverin meikit on hyviä. Vähän hintavempia, mutta sen väärtejä. Mielestäni make up storen luomivärit on surkeita, kertakaikkiaan. En ostaisi niitä.
Muistuttaisin kuitenkin vielä, että panosta kunnon siveltimiin ja suteihin. Hyvin hoidettuna kestävät vuosikausia. Pyydä myyjältä ohjeet niiden huoltamiseen.
Hyvä maalarikaan ei saa hyvää jälkeä aikaiseksi maailman parhaalla maalilla, jos sudit on huonoja :) Sama pätee meikkiin.

Mistä noita merkkejä saa ostaa? Ja kiitos sivellinvinkistä :)

Kynsilakasta tuli vielä mieleen, että sen pysyminen ei välttämättä ole kynsilakasta kiinni, vaan omista kynsistä. Itsellä kynsilakka pysyy tasan päivän hyvinä.

Ja mä suosittelen kanssa Sensai 38 ripsaria.

Ripsarin saa vaikka sokkarilta tai stocmannilta... tai jostain vastaavasta.
Make up foreveristä en osaa varmaksi sanoa. Itse olen tilannut netistä. Mac:ä saa ainakin stocmannilta...

Lorealin milloin lashes! Ihan huippu! halpa ja saa esim. anttilasta. Ennen käytin vaan lancomea, mutta kerran koitin kaverin million lashesii ja sille tielle jäin. On jopa parikymppiä halvempiki :)

Suosittelisin reissua Inglotiin, jos läheltäsi sellainen löytyy.
Sieltä saat kerättyä tarpeelliset luomivärit ja paljon muuta samaan usean napin palettiin, joka on todella kätevä kun kaikki on samassa. Hinta/laatu suhde todella hyvä ja pigmenttiä riittää.
Myyjät opastavat mielellään ja ehdottaa mikä sopisi, näin ainakin minua neuvonut myyjä.

Ripsariksi tosiaan tuo Sensai 38 (tai kanebo mikälie), itse käytän Max factorin ripsareita, loistavia hintaansa nähden.

[QUOTE="repa";25769549]Suosittelisin reissua Inglotiin, jos läheltäsi sellainen löytyy.
Sieltä saat kerättyä tarpeelliset luomivärit ja paljon muuta samaan usean napin palettiin, joka on todella kätevä kun kaikki on samassa. Hinta/laatu suhde todella hyvä ja pigmenttiä riittää.
Myyjät opastavat mielellään ja ehdottaa mikä sopisi, näin ainakin minua neuvonut myyjä.

Ripsariksi tosiaan tuo Sensai 38 (tai kanebo mikälie), itse käytän Max factorin ripsareita, loistavia hintaansa nähden.[/QUOTE]

Inglot on lähellä...missä hinnoissa ne luomivärit siellä pyörii?

Ja se olisikin kiva, kun myyjä neuvoisi värien kanssa :)

Inglot on lähellä...missä hinnoissa ne luomivärit siellä pyörii?

Ja se olisikin kiva, kun myyjä neuvoisi värien kanssa :)

Tässä blogissa kerrotaan hyvin Inglotista:

Inglot Cosmetics | Karkkipäivä

En muista tarkalleen mitä maksoi, kun keräsin yhteen palettiin useita luomivärejä, huulikiiltoja, kulmakarvoille värin jne.
Eli tavallaan koko naama siinä samassa paletissa. :)

yhteensä on kyllä halvempaa kuin jos ostaisi ne irrallisena marketista.
Ja sai ostettua luomiväriäkin esim. pienemmän napin, ne kun kestävät vaikka kuinka kauan käyttää loppuun.

• Tykkää
Reactions: chef
Vastailenpa myös tähän alkuperäiseen ketjuun tuosta kynsilakasta; kannattaa hankkia pikakuivattava kynsilakka. Se toimii samalla päällylakkana ja sen avulla ne halvemmatkin lakat pysyvät kauemmin kynsillä. Moni käyttää ihan marketeista löytyvää Mavalan Mavadryta, tai Sally Hansenin Insta-Dritä, minä suosin Kickseistä nykyisin saatavaa Seche Viteä.

• Tykkää
Reactions: chef
Vastailenpa myös tähän alkuperäiseen ketjuun tuosta kynsilakasta; kannattaa hankkia pikakuivattava kynsilakka. Se toimii samalla päällylakkana ja sen avulla ne halvemmatkin lakat pysyvät kauemmin kynsillä. Moni käyttää ihan marketeista löytyvää Mavalan Mavadryta, tai Sally Hansenin Insta-Dritä, minä suosin Kickseistä nykyisin saatavaa Seche Viteä.

Kiitos vinkistä.

Ostin tosi kivoja kynsilakkoja eilen, vaikka tiedän ettei ne pysy. Mutta jos edes päivän?

Mutta kiva juttu siis, että Mavalan Mavadryn avulla ne vois pysyä ekä pidempäänkin.

Lancome ja Loreal ovat melkein samaa kamaa. Lancome on vain selektiivinen merkki. Olen käyttänyt molempien ripsareita vuosia ja mitään eroa en ole huomannut, paitsi hinta :) Suosittelen Lorkulta melkein mitä vain ripsaria.

Grimasin meikit on edullisia ja niissä on todella paljon pigmenttiä, ammattimaskeeraajat käyttävät. Saa Eerikinkadulta Punanaamiosta.

Hyvän ripsarin saat ihan kympillä-viidellätoista eurollakin. Itse tykkään Maybellinen ripsareista,esim. Falsies http://1.bp.blogspot.com/-L2ENVO12YXM/TZPAr8STttI/AAAAAAAAAng/IuhHI-7LpvQ/s1600/maybelline-the-falsies-mascara.jpg

Minä myös suosittelen käyntiä Inglotilla! Meikit joita olen ostanut ovat olleet todella laadukkaita. Lisäksi palvelu on aina ollut superystävällistä ja asiantuntevaa. Olen kokeillut Inglotin luomivärejä, huulipunia sekä ripsiväriä enkä ole joutunut pettymään.

Uusimmat

Yhteistyössä