Minkälaista teillä ollut kiinnittymisvuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietteliäs"

Vieras
Tunsin n. 5 päivää sitten kovaa kipua munasarjojen kohdalla alavatsassa joka loppui melkein heti, veti mahan vähän löysälle päiväksi ja maha toimii normaalia paremmin , palelee, rinnat ei ole kipeät, etovaa oloa välillä, välillä nippailuja koko vatsassa ja alavatsassa, imuroidessa alavatsa/alaselkä puutuu/kipeytyy, leukkarit ollu nyt jonkin aikaa koholla n.11, jonkin aikaa ollut flunssaa ja pari päivää ollut kuumeinen olo ja nenä vuotaa lämpö vain 37.2, väsyttänyt jo jonkin aikaa normaalia enemmän, nyt tänään alkoi menkkajuilinnat ja tuli vähän kirkasta verta paperiin jalat vähän kipeät ja säteili vasempaan jalkaan.. Onko tämä nyt vaan menkkojen alkua vai alkuraskauden oireita vai viittaako kohdunulkoista? Muilla ollut samanlaisia kokemuksia? :) pari testiä olen tehnyt, molemmat näytti negatiivista ja ovistesti haaleaa viivaa.. Koska teillä näyttänyt plussaa vuodon jälkeen? :) Olisi ensimmäinen lapsi, sen takia mietityttää :)

Hei!
En itse ole ihan varma milloin tärppi kävi meillä. Mutta plussan itse testasin n.3-4 viikon kuluttua eli meni yllättävän kauan että tuli positiivinen tulos.
Oireita oli senkin edestä; mielialassa tuli yht'äkkiä jotenkin outo olo. En osaa edes kuvailla. Palelua ja mulla oli kiinnittymisvuotoa mutta se oli niukkaa. Saattoi tulla verta n. Puolikas ruokalusikallinen ja päivä pari väliä ja sitten taas vuotoa. Kesti n. Vajaa 2 viikkoa ja säikytti kyllä täytyy sanoa. Sen jälkeen ei ollenkaan vuotoa.

Menkkajuilinnat jatkuu, verta ei oo kunnollista tullut ja väritöntä limaa mukana vähän ja ei voi edes sanoa että teelusikallistakaan olis verta tullu kun pyyhkiessä tuli.. Eilen ja tänä aamuna tuli hieman haaleaa mutta siinä se sitten olikin. Vasenta jalkaa särki koko illan ja helpotti kun heitti särkylääkkeen. Aamulla tuli yhtäkkiä kun heräs niin etova olo ja maha oli niinku ois nälkä ollu muttei kurninu.. :)

Viikko + 1 päivä alkionsiirrosta vähän, n. ruokalusikallinen, punertavaa/vaaleanpunaista vuotoa. pari ruskehtavaa "suikaletta" valkovuodon seassa. Luulin, että menkat tekee tuloaan ja ehdin itkeä pettymyksen. 5 päivää myöhemmin sain verikokeesta plussan.

Eilen illalla maha veti sekaisin yhtäkkiä ja sen jälkeen alko oksettamaan.. Pari päivää tuli ihan outoa todella niukkaa vuotoa ja menkkamaisia kipuja.. Nyt tänään alko vähän enemmän vuotamaan haaleaa verta mutta ei vaikuta mun normaaleilta menkoilta jotka on yleensä runsaat mutta nyt niukat.. Voisiko olla mahdollista että kuitenkin olisi raskaana? Pelkää vaan pahasti että on vaan erilaiset menkat kuin ennen.. Aiemmin oli se kipukohtaus ja joitain oireita..

Yhteistyössä