O :O Vieras 04.03.2010 #3 EIKS SIIN OO LAMMASTA serkulle väitin että kebab on oma lintulajinsa x) täydestä meni...
B b Vieras 04.03.2010 #4 hyvää riippuu kai vähän paikasta miten on tehty...ite oon syöny sellasta mikä on grillatun kanan makuista, ihan kokolihaa siis
hyvää riippuu kai vähän paikasta miten on tehty...ite oon syöny sellasta mikä on grillatun kanan makuista, ihan kokolihaa siis
M minä Vieras 04.03.2010 #5 Kyllä kanakebabissa kanaa on! Tavallinen kebab on joko lampaasta tai ihan jostain sika-naudasta Suomessa. (En oo maistanut kanasta tehtyä.)
Kyllä kanakebabissa kanaa on! Tavallinen kebab on joko lampaasta tai ihan jostain sika-naudasta Suomessa. (En oo maistanut kanasta tehtyä.)
V vieras Vieras 04.03.2010 #6 Minä tykkäsin tuosta kana-kebabista. Siinä oli varmaankin käytetty jauhettua broilerinlihaa. Harmi kun ei sitä enää saa tuosta meidän paikalliselta grilliltä, ei ollut kai kysyntää.
Minä tykkäsin tuosta kana-kebabista. Siinä oli varmaankin käytetty jauhettua broilerinlihaa. Harmi kun ei sitä enää saa tuosta meidän paikalliselta grilliltä, ei ollut kai kysyntää.
V vieras Vieras 05.03.2010 #7 Suomessa kebabliha on naudasta. Lammaskebab on pahaa, kanaa en ole maistanut.