Minkälaista apua Perheneuvolan kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttumaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttumaria

Vieras
Viime torstaina otin yhteyttä Perheneuvolaan, olen rikki enkä ehjäännyt helposti. . . .

Minkälaista apua te olette saaneet Perheneuvolan kautta? Maksaako jotain? Miten käytännössä toimii? Olemme Helsingistä, onko kenelläkään kokemusta Perheneuvolasta?

me ei ainakaan saatu minkäänmoista, oltiin perheneuvolassa päiväkodin suosituksesta lapsen käytösongelmien takia.
liian monta tuntia meni hukkaan siellä jaaritellessa tyhjänpäiväistä paskaa.

Mä oon saanu perheneuvolasta ihan vaan kasvatusohjeita ja vinkkejä jukuripäisen lapsen kanssa elämiseen :whistle: Sellasta henkistä tukea ja tsemppiä miten selvitä vaikeista arjen tilanteista niin että kaikilla olis hyvä olla. Muutaman kerran kävin juttelemassa siellä ja ihan ilmaista oli.

Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä oon saanu perheneuvolasta ihan vaan kasvatusohjeita ja vinkkejä jukuripäisen lapsen kanssa elämiseen :whistle: Sellasta henkistä tukea ja tsemppiä miten selvitä vaikeista arjen tilanteista niin että kaikilla olis hyvä olla. Muutaman kerran kävin juttelemassa siellä ja ihan ilmaista oli.

Suosittelen.

No meillä varmaan noin. Kolme lasta, itse olen nelikymppinen ja kärsin vaikeasta depressiosta. . . Arkeen haluaisin eväitä. . . .

Sanoivat että kovasti on jonossa ihmisiä että ei oikein heltiäisi apuja. . . En tiedä. . .