Minkälaisista ulkonäköjutuista sinun miehesi tykkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmhmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmhmm"

Vieras
Eli minkälaisista ulkonäköön liittyvistä seikoista teidän miehet innostuu naisilla? Ei ole pakko olla sellaisia mitkä osuu teihin, vaan ihan yleisellä tasolla - tiedätkö miehesi rakastavan naisilla nahkatakkeja, pitkiä hiuksia jne jne.

Oma mies tykkää;

- Pitkistä, neutraalin värisistä (eli ei punaiseksi värjätty tms vaan sellainen mikä voisi olla luonnollinen hiustenväri ellei sitä ole) hiuksista. Laineikkaat hiukset on paremmat kuin suorat, sellaiset suuret ja tuuheat.

- Punaisesta huulipunasta!

- Mekoista, naisellisesta mutta rennosta vaatetuksesta

- Vähän hipahtavasta pukeutumistyylistä

Mites teillä?

Pitkät hiukset, ruskeat tai tummat.
Isompikoinen nainen, hieman ylipainoinen.

Ainiin, mun mies tykkää myös joskus silmälaseja käyttävistä naisista. Aina jos kokeilen jonkun laseja tms, niin kommentti on heti tasoa ''uuh'' :D Olen huomannut saman monilla miehillä... Pitäis varmaan hankkia lasit :P

No on yksi asia mitä mies milloinkin minulle sanoo ja toinen sitten mitä voi hänen elämänsä kulusta päätellä.

Sekä eksänsä (jonka kanssa oli yli 20 vuotta ja sai kaksi lasta) että minä (nyt kumppani jo 10 vuotta) olemme 160-senttisiä, melko pienirintaisia, hoikkia ja sporttisia naisia. Molemmilla meillä näyttää olevan vaaleahkot hiukset ja säännölliset kasvonpiirteet.

Mun eksä (jonka kanssa mä olin yli 20 vuotta) valitsi seuraavaksi kumppanikseen vaaleahkon naisen, joka on kylläkin parikymmentä senttiä pidempi kuin minä, mutta muuten mittasuhteiltaan aika samantapainen, eli harteikas, hoikahko ja sporttinen (ja pienirintainen). Ja meikkivarustus on sama kuin minulla silloin 30 vuotta sitten...

Hoikista naisista pyöreällä pyllyllä, hevityylisistä vaatteista (maastokuvio, nahka, niitit)...
Pitää kyllä monen näköisiä naisia viehättävinä, ei ole mitään kovin ehdottomia mielipiteitä.

En oo tullu kysyneeksi mutta kun katsoo itseä peiliin ja etsii yhtäläisyyksiä miehen entisiin tyttöystäviin ja säätöihin ni sanoisin että mieluummin tumma ku vaalea, uhkeamman puoleinen ja itseään jonkin verran tai jopa huomattavasti vanhempi.

Pitkistä hiuksista, isohkoista rinnoista ja muutenkin naisellisista muodoista. Enemmän kuitenkin ratkaisee se mitä suustaan päästää ja kuinka käyttäytyy.
Olemme puolisoni kanssa pohtineet koko syksyn avioliittomme tulevaisuutta ja käyneet pitkiä keskusteluja sen jatkumisesta. Jännä on ollut huomata kuinka parisuhteen "solmujen" auettua toisen näkee aivan uusin silmin.

Lähes kaiken pitää olla pitkää, piukkaa ja tiukkaa. Pitkät sääret, kynnet, hiukset. Piukka peppu, rinnat, käsivarret KAIKKI. Ja tiukkaa tiukkaa. :D Varpaat saa olla lyhyet. :D

Yhteistyössä