minkälaisia päähän liittyviä oireita teillä on tullut jos hartiat jumissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Pähkäilen vain että onko mulla kyse siitä vai mistä.
Pää on tukkosen oloinen, jotenkin hönelin tuntunen olo välillä. välillä vihlasee sieltä sun täältä. kuulokaan ei välttämättä ole ihan normaalit, korvatkin vähän tukkosen oloset. kaulassa tuntuu välillä kuristavaa tunnetta.

Voiko liittyä vain ja ainoastaan hartioiden jumitukseen?

Päätä särkee, huimaa, kädet puutuu, pää tuntuu painavalta ja muutenkin humisee päässä ja on epämääräinen olo. Kyllä se aika paljon kaikenlaista teettää :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päätä särkee, huimaa, kädet puutuu, pää tuntuu painavalta ja muutenkin humisee päässä ja on epämääräinen olo. Kyllä se aika paljon kaikenlaista teettää :)

ja oksettaa ja kädet tärisee ihan hulluna.

kuinka ootte saanu loppumaan?mulla nyt neljäs päivä menossa että huimaa,pää tuntuu painavalta,kroppa tutisee (tosin melko lievästi) ja ja ihan hömelö olo.mietin jo lääkäriin menoa ku alkaa pelottaa jos jotain muuta ku lihasjäykkyyttä?

huimaa, oksettaa, vihlaisut päässä, paneen tunnetta päässä, puutumista jopa jalassa asti, tunottomuuden tunnetta, hajamielisyys, valoarkuus, näön huononemista, korvat lukossa ja rutisee, tukehtumisen tunnetta, hengenahdistusta, närästystä, hyvän laatuisia rytmihäiriöitä.

kuulostaa siltä varmaan että mulla olis ties vaikka mitä vakavaa... pää on magneettikuvattu ja kaikki oli normaalia ja lääkäri tutkinu rytmihäiriöt ja nekin todettu hyvänlaatuisiksi. joten diagnoosi on jännitysniska...

välillä kyllä silti pelottaa. ei näihin oireisiin koskaan totu. joskus ne voi olla päällä parikin kuukautta putkeen. joskus taas ne voi olla täysin poissa puoli vuottakin..

nyt on taas tämmöinen huono vaihe meneillään...

en uskalla esim aloittaa e-pillerit kun en sitten osaa erottaa jos tulee oireita että mikä on niskan syytä mikä pillereitten jne...

Olipa ihana löytää tämä ketju!!! Mulla niskat aivan jumissa. Päätä särkenyt monta viikkoa, eikä särkylääke juurikaan auta. Pää sellainen painava ja sumuinen, keskittymisvaikeuksia, valonarat silmät. Ja huomaan myös kun laitan narulle(pään yläpuolelle) pyykkiä kuivumaan, niin oikeassa kädessä ei ole voimia. Se puutuu välittömästi.Eli kättä ei kestä pitää ylhäällä ollenkaan.

Mulla oli just viime viikolla silleen että ensin sellasta ihme huminaa päässä ja sitten alko sellanen päänsärky joka tuntu vaan yhdessä kohtaa päässä ja helpotti hetkellisesti jos paino hartiasta oikeen voimalla.

Mietin kans että mullakin...? Niskalihakset kipeät, leijuva olo, päässä tukkoisuuden tunnetta, niskat narskuu jne, väsyttää, valonarkuutta, päänsärkyä, kohinaa päässä ja krvissa, korvat lukossa, leuka kipeä/jäykkä, oksettaa (vähän), vaikea kohdistaa katsetta, visual snow (oireet)
Kaikkea tämmöistä, kyllähän näitä on. Olisi mahtavaa jos lääkärit voisivat vähän selventää... eivät ole edes tradision neckiksitodenneet. (sydän ja aivot ok)

Minulla on niska ihan jumissa,pää tuntuu painavalta ja kankealta. Välillä sormetkin ovat puutuneet,ollut pääkin kipeä. Päästäni kuuluu naksumis ja narskumis ääniä.

Yhteistyössä