Minkälaisia kaksoslapsia (horoskooppi)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cougar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cougar

Jäsen
03.01.2006
828
1
16
Ajattelin kysellä minkälaisia kaksoslapsia kasvaa teillä? Onko tyypillinen kaksosluonne? Meillä on poika horoskoopissa kaksonen, enkä tunne hyvin ketään jolla ko. horoskooppimerkki... jos olet itsekin kaksonen; kerro! :wave:

kaksospoju ja moni sanoo että tyypillinen,itse en niin tiedä tarkalleen mitä se periaatteessa sitten tarkottaakin mutta sen olen lukenut astro.kirjasta että kaksoslapset ovat hankalimpia kasvattaa kun ovat niin joko-tai ihmisiä
ja tämän olen huomannut pojussakin vaikka viimeseksi tulisi "hankala" mieleen häntä kuvatessani..joko kova touhuuja tai sitten makaa paikallaan
keskittyy tarkasti vain yhteen asiaan kerralla mutta asia vaihtuu hyvin nopeasti, iloinen ja leppoisa mutta vakava(kasvoiltaan) sopeutuvainen mutta vaatii paljon aikaa sopeutuakseen..uskooo hyvin vaikka sitten toisaalta ei ole kuulevinaankaan..toki voi johtua iästäkin..

meillä on pian 12 vuotias kaksospoika, joka on hyvin sopeutuvainen ja iloinen poika. Muutimme lokakuulla uudelle paikkakunnalle, siis kesken lukuvuoden. Ei minkäänlaisia vaikeuksia sopeutua uuteen kouluun ja kaveripiiriin. Osaa hän kyllä olla kiukkuinenkin, mutta unohtaa pian. Meidän perheen helpoin lapsi (6 lasta).

kesäkuun alussa syntynyt neiti on iloinen, sosiaalinen, pikkutarkka, tottelevainen.. En tiedä liekö tyypillistä just Kaksosille vai ei. Ihan mukava tenava, vaikka välillä onkin itsepäinen ! Tykkää musiikista ja piirtämisestä. :)

En tiedä ihan tarkkaan millaisia kaksoset on horoskoopissa, mut mun isä ja meidän esikoinen on kaksosia! Molemmat on sosiaalisia, keksiliäitä, tosi kovaa tulistuvia! Meillä poika ei ujostele ketään ja on touhua täynnä koko ajan! Keksii nopeasti keinot jos haluaa saada jotain oikein kovasti. Toi tulistuminen on tosiaan joko vahinko tai sit oikeasti kuuluu kaksosten luonteen piirteisiin...

meidän 1 v poika on samanoloinen kun ed viesteissä mainittu. Touhuaa kovasti, mutta osaa myös keskittyä "näpertelemään". Iloinen eikä vierasta. Mutta kun jotain tahtoo sen myös ilmaisee...Mutta leppyy pian.

tuo sosiaalisuus mullaki tulee päällimmäisenä mieleen. itse olen kaksonen ja tyttö on härkä/kaksonen (syntynyt 21.5) ja kummatkin ollaan sosiaalisia ja aika vilkkaitakin. ehkä jonkin sortin ilopillereiksikin meitä voisi kuvata ;) myös lyhytjänniteisyys on eräs tyypillinen luonteenpiirre :whistle:

1.6. syntynyt poika humoristinen pomottaja =) ja sosiaalinen. Haluaa viihdyttää ja tahtoo huomiota osakseen. On harkitseva, ei mene suin päin tekemään ja kokeilemaan (vaikka innokas onkin), tuumii hetken ja tekee sitten. Yrittää sinnikkäästi ja treenaa paljon niitä asioita joita opettelee. Haluaa paljon hellyyttä ja halailua.

:hug:

<br><br>

Meidän 10.6.05 syntynyt tyttö on yleensä hyväntuulinen. Tulistuu herkästi (esim. jos ei saa tehdä mitä haluaa) mutta leppyy nopeasti. On sosiaalinen, mutta ei ryntää suinpäin vieraan syliin. Tykkää kovasti musiikista! Saattaa keskittyä pitkäksikin aikaa omiin touhuihin. On tietyllä tavalla varovainen (esim. tällähetkellä kävelyn opettelussa).

Meillä pojat pian 2 ja 4-vuotiaat, kaksosia merkeiltään.
Vanhempi on tosi kiltti ja empaattinen,rauhallinen sekä itsekseen viihtyvä.Osaa kyllä näyttää kyntensä tarvittaessa,esim.uhmaiässä sai hurjia raivareita.
Nuorempi on ollut koko ajan pippurisempi.Huutaa melkein asiasta kuin asiasta.Totisempi kuin isoveljensä,mutta huumorintajuakin löytyy.Ihania poikia ovat,viihtyvät hyvin yhdessä vaikka riitojakin on eikä kumpikaan välillä halua antaa periksi.Mukava seurata heidän kehitystään!! =)

Yhteistyössä