Minkälaiset ostokset on teidän taloudessanne osoittautuneet hukkaostoksiksi? Mikä on jäänyt teillä käyttämättä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siripiri

Vieras
Mulla on usein tullu näitä hutiostoksia ruokapuolella. Musta on kiva kokeilla aina kaikkea uutuuksia, mitä kauppaan tulee.

Yksi esimerkki on kaakaon makuinen tee.;) Yhden kerran maistoin ja sinne kaapin nurkkaan jäi. Hyhhyhh!;(

Tänään ostin rainbow-merkkistä purkkaa, jotain kausimakua, omena&kanelia. Yhteen kokeilukertaan sekin jäi. Hyi, minkä makuista!!!!:(

Sitten jotain huuhteluainetta tuli kerran ostettua. Olikin liian vahvanhajuista mun nenään.:( Yhden kerran kokeilin ja annoin mun äidille loput.;)

Elikkäs aina välillä käy näitä hukkaostoksia:)

Mikä sinulla on osoittautunut hukkaostokseksi??

fairyn konetiskitabletit, kaikki astiat maistui sen jälkeen vain fairylle eli yäk. rainbow:n shamppoo, halppis tiskirievut eli niistäkään en tykkää. ruuista ostan yleensä aina varmoiks todettuja ettei tuu huteja :)

[QUOTE="anni";29364508]fairyn konetiskitabletit, kaikki astiat maistui sen jälkeen vain fairylle eli yäk. rainbow:n shamppoo, halppis tiskirievut eli niistäkään en tykkää. ruuista ostan yleensä aina varmoiks todettuja ettei tuu huteja :)[/QUOTE]

huono astianpesukone teillä,mun mielestä fairy on parasta sekä koneessa että käsintiskatessa.

[QUOTE="anni";29364551]monen muun suosituksestahan mekin niitä kokeiltiin mutta ei ollut meidän makuun...[/QUOTE]

koneenne ei huuhtele astioita riittävän hyvin,siitä se johtuu jos aineet maistuu astioissa-

Yleiskone. Nopeammin vaivaan taikinan tai vispaan sen tehosekoittimella tms. kuin kaivan painavan yleiskoeen kaapin perukoilta.Eikä maksanutkaan kuin useamman satasen...

Olikohan joku Hesen sinappinen kastike tms. Ja aivan kamalaa oli x-tran perunasalaatti, kun ostin viimeisen päivän alennuksesta. Mulla oli jumalaton nälkä kun en ollut moneen päivään syönyt, siltikään tuota ei saanut alas. Liekö tuota enää olemassakaan...

Yhteistyössä