Minkälaiset kengät sisäjuhliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Olen menossa mieheni työpaikan edustusjuhliin ja nyt pohdin minkälaisissa kengissä sinne menen. Laitan hameen ja legginssit, joten itse kokisin jonkilaiset saappaat/saapikkaat oikeiksi. Mutta millaiset sellaiset? Juhlat ovat ns rennot, eli en halua missään pikkukengissä mennä. Ongelma on siis se, että millaiset saappaat/saapikkaat olisi hyvät? Korkeilla koroilla en osaa kävellä, mutta en ihan lättäpohjiakaan haluaisi laittaa.

Saappaat on todella raskaat sisäjuhliin. Eikä leggaritkaan ole sen paremmat. Itse laittaisin mustat sukkikset ja mustat korkokengät tai sirot nilkkurit. Esim. tähän tyyliin:

http://www.duetto.fi/Vera-01

Leggareilla tarkoitin ns paksumpia sukkahousuja, en mitään paksuja kalsareita. Enkä halua olla sitten koko ajan vaihtamassa kenkiä, mikäli eksymme jatkoille ja paikasta toiseen. Siksi saappaat/saapikkaat/nilkkurit (ilman vuorta tietysti) olisi mun mielestä sopivat. Mutta että minkälaiset sellaiset?

[QUOTE="a p";30595368]Leggareilla tarkoitin ns paksumpia sukkahousuja, en mitään paksuja kalsareita. Enkä halua olla sitten koko ajan vaihtamassa kenkiä, mikäli eksymme jatkoille ja paikasta toiseen. Siksi saappaat/saapikkaat/nilkkurit (ilman vuorta tietysti) olisi mun mielestä sopivat. Mutta että minkälaiset sellaiset?[/QUOTE]

Semmoset mitkä löytyy kaapista. Tai sit kauppaan ja sopivia katselemaan. Jotkut kevyet ja sirot varmaan.

Kaupassa jo käyty, mutta kun mun tyylitaju on nolla, niin se oli yhtä tyhjän kanssa siellä pyöriä ja pohtia minkä tyyliset olisi sopivat. Kaapissa on vain vuorellisia ulkoiluun sopivia saappaita.

Yhteistyössä