Minkälainen vauvakuume teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarlingDiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DarlingDiva

Jäsen
19.04.2007
208
0
16
Aikani kuluksi olen mietiskellyt minkälaisen vauvakuumeen pitäisi olla että haluaisin ryhtyä yrittämään vauvaa.

vauvakuume on "kova" että jokin vetää vaistomaisesti minua hihasta ja käskee pysähtymään jos näen kaupungilla tai töissäni pienen ihmisen tutti suussa. haluan myös nähdä kavereideni vauvat, pitää sylissä ja yleensä aina mietin miltä tuntuisi jos se olisikin oma joka sylissä on. myös kaikenlaiset vanhat valokuvat missä pieni nyytti nukkuu kapaloituna sängyssään saavat olon haikeaksi.

toisaalta esikoisen jälkeen kärsin jonkinasteisesta masennuksesta, rahat olivat tiukilla äitiysloman ajan jne. en siis "tosissani" haluaisi tulla raskaaksi.

en siis haluaisi vielä toista lasta. en ennenkuin halu on niin kova että oikein kaipaan ison mahan kanssa nukkumista, valmistelevia supistuksia, arkoja rintoja, yöitkuja, nuhakuumetta, vaunujen kanssa kaupassa törmäilyä jne.

haluan että vauvakuumeeni kasvaa niin isoksi että haluan lapsen millä hinnalla hyvänsä ennenkun alan edes ajatella yrittää toista.

minkälainen vauvakuume muilla on?

mulla on krooninen (sohvalla nukkuu 2 viikkoa vanha vauva ja kuumeilen jo, vaikka eletään ihan kaaoksessa tätä siirtymävaihetta yhdestä uhmaikäisestä kaksivuotiaasta vauvan ja uhmaikäisen kaksivuotiaan vanhemmiksi :whistle: Ja mulla opintoja 2v jäljellä. Järki kyllä sanoo et n. 4 vuoden tauko yritykseen tähän väliin, mutta :heart: hehheh :laugh:

Meillon yritys päällänsä ja miulle alkoi "kuume" oireilemaan selkeästi vain siten, että sitä rupes tekee ajatustyötä miten ihanaa olis kun olis taas meilläkin vauva ( jotenkin on unohtunut 2 ekan koliikit ja yövalvomiset yms.) ja vauvatavarat on ihania, vauvanvaatteita tulee hypisteltyä, pienet vauvat on ihastuttavia... Voi kuume on niin korkea!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Meillon yritys päällänsä ja miulle alkoi "kuume" oireilemaan selkeästi vain siten, että sitä rupes tekee ajatustyötä miten ihanaa olis kun olis taas meilläkin vauva ( jotenkin on unohtunut 2 ekan koliikit ja yövalvomiset yms.) ja vauvatavarat on ihania, vauvanvaatteita tulee hypisteltyä, pienet vauvat on ihastuttavia... Voi kuume on niin korkea!!

niin jaa nuo pienet miinuspuolet vauvansaannissa pitää unohtaa, ei siis kaivata niitä :D

Ihan kiva oli hypistellä pikkuisia vaatteita kun laitoin niitä äskettäin eteenpäin lainaan. Sellainen haikeus tuli, että ei näitä enää ite saa kellekään pukea. Mut meni ohi, kun tietää realiteetit eli että en vaan jaksa enempää lapsosia nykymeiningillä :D

mulla varmaan haikeus vauva kuume.. eli en ole koskaan ollut mikään pikkuvauva kuumeilija... me voitas moplemmat ottaa miehen kanssa muksut sillee 6kk iässä eli nyt kun tuo pikkukakkonen on 8kk mulla sekava olo... haluaisinko kolmosen vai en.... mies sanoo että se hänelle passaa ja minä toisena päivänä haluan toisena en... toisena päivänä tunteet painaa halun plussalle ja seuraavana järki miinukselle...
jos saisin valita itse varmasti haluaisin adoptoida pikkukolmosen tyttöpuolisen tähän poikien perään

Yhteistyössä