Minkälainen vanhempi mies ( noin 50 v ) herättää kiinnostusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkälainen on vanhempi mies josta kiinnostut ja mikä herättää kiinnostuksesi ?

Olen itse jo liki viisikymppinen vapaa mies ja haku päällä - vai kannattaako enää tällä iällä edes kuvitella löytävänsä kumppania? Olen aktiiviliikkuja, savuton ja raitis. Lapsia ei ole. Ei myöskään mitään hienoa uraa eikä statusesineitä. Jalat maassa asenne.

Savuton ja raitis pitää olla. No jonkun onnittelumaljan voi juoda tai lasillisen viiniä jossain juhlaillallisilla, kun joku sellaista tarjoaa. Rehellinen, huumorintajuinen ja muutenkin mukava. Pitää olla samalla aallonpituudella.

Tosin minulla on jo oma yli viisikymppinen, enkä ole vaihtamassa :love: Itselläkin on yli 50 mittarissa.

Savuton ja raitis pitää olla. No jonkun onnittelumaljan voi juoda tai lasillisen viiniä jossain juhlaillallisilla, kun joku sellaista tarjoaa. Rehellinen, huumorintajuinen ja muutenkin mukava. Pitää olla samalla aallonpituudella.

Tosin minulla on jo oma yli viisikymppinen, enkä ole vaihtamassa :love: Itselläkin on yli 50 mittarissa.
Sääliksi käy sitä sinun viisikymppistäsi. Vanha akka rinnalla rajoittamassa elämää ”lasillisen viiniä saat juoda, mutta et enempää”. :laugh:

Kuka aikuinen itseään kunnioittava mies viitsii katsella tuollaista?

Sääliksi käy sitä sinun viisikymppistäsi. Vanha akka rinnalla rajoittamassa elämää ”lasillisen viiniä saat juoda, mutta et enempää”. :LOL:

Kuka aikuinen itseään kunnioittava mies viitsii katsella tuollaista?
Sellainen, joka ei tuon enempää ole koskaan juonut. Ei ole tarvinnut rajoitella. Tissuttelijaa tai ryyppääjää en katselisi. Yhdessä on vanhettu jo reilusti yli 30 v.

Itse pidän vanhemmista miehistä, eksäni oli myös 50 (olen 40 v) mutta suhde kaatui valitettavasti miehen eksän juonitteluihin. Lapsettomuus iso plussa, itsellänikään ei lapsia ole.

Savuton/nuuskaton/huumeeton on asia, mistä en tingi. Täysin raitis ei tarvitse olla, mutta ei jokaviikkoista juomista. Liikuntaa harrastaisi muutaman kerran viikossa, ei tarvitse olla himoliikkuja. Lapsettomuus plussaa. Omalla palkalla toimeentuleva, mikään tosirikas ei tarvitse olla. Jos vielä huumorintaju kolahtaisi yksiin niin mikäs siinä. (y)
Siinä kriteerit miehelle. Oliko pahat?

Itse pidän vanhemmista miehistä, eksäni oli myös 50 (olen 40 v) mutta suhde kaatui valitettavasti miehen eksän juonitteluihin. Lapsettomuus iso plussa, itsellänikään ei lapsia ole.

Hyvä kaverini on 63v mies, kaikki luulee 5kymppiseksi. On hoikka, urheilijan vartalo ja kaikki tukka tallella. Sellainen rento, hiukset menee vähän korvien päälle. Fysiikka ja liikkuminen kuin terveellä ja reippaalla 4kymppisellä, jopa nuoremmalla, ei ikinä uskoisi ellei tietäisi. Kiipeää vaikka puuhun hakemaan naapurin lasten leijan tai pallon

Koko ikänsä savuton, ruvennut täysraittiiksi 60 täytettyään

Mitä sinä ja muut naiset sanoo, onko ikä vaan numeroita? Voisitko sinä kuvitella olevasi tuommoisen tyypin kanssa, tai muut

Häntä kyllä kiinnostaa eniten juuri sinun ikäisesi nainen (y)

Hyvä kaverini on 63v mies, kaikki luulee 5kymppiseksi. On hoikka, urheilijan vartalo ja kaikki tukka tallella. Sellainen rento, hiukset menee vähän korvien päälle. Fysiikka ja liikkuminen kuin terveellä ja reippaalla 4kymppisellä, jopa nuoremmalla, ei ikinä uskoisi ellei tietäisi. Kiipeää vaikka puuhun hakemaan naapurin lasten leijan tai pallon

Mitä sinä ja muut naiset sanoo, onko ikä vaan numeroita? Voisitko sinä kuvitella olevasi tuommoisen tyypin kanssa, tai muut

Ikä on todellakin vain numeroita! Ikä tuo charmia, viisautta ja oman kokemuksen mukaan myös itsevarmuutta petipuuhiin. Nainen on nelikymppisenä kaikista himokkaimmillaan ja nuoruuden ujostelu on karissut pois. Itse ainakin nautin nyt nelikymppisenä enemmän kuin koskaan aiemmin, itsetunto on hyvä ja kokeilunhalu suuri. T. Se 40 v. nainen

Vimpan päälle herrasmies! Niin puheissa, kuin teoissa. Ei siitä komeasta ulkomuodosta, tanssitaidosta, tupakoimattomuudesta ja raittiudestakaan haittaa ole... Itse en etsi elättäjää lapselleni, vaikka yh olenkin. Tai oikeastaan en mitenkään etsi miestä, vaan jos sellanen sopiva herrasmies sattuu kohille, saa hän viedä mut esim. tanssimaan (ihan ehdoille tanssilavoille), syömään tai vaikka vaan meren rantaa katselemaan aurongonlaskua ilman taka-ajatuksia. Lapsi on jo niin iso, ettei sitä muutenkaan tarvi "elättää" enää kauaa. Mutta sen jälkeen vois jo taas meittiä, jos sitä jotain miespuolista kaveria iltaseuraksi löytys.

Ikä on todellakin vain numeroita! Ikä tuo charmia, viisautta ja oman kokemuksen mukaan myös itsevarmuutta petipuuhiin. Nainen on nelikymppisenä kaikista himokkaimmillaan ja nuoruuden ujostelu on karissut pois. Itse ainakin nautin nyt nelikymppisenä enemmän kuin koskaan aiemmin, itsetunto on hyvä ja kokeilunhalu suuri. T. Se 40 v. nainen

No nyt tuli MATCH :) Osaa olla myös asiallinen, yleissivistys hyvä, huumorintajuinen, puhuu kolmea kieltä hyvin, luontoihminen jne

Asuu Uudellamaalla, missäs sinä? :sneaky:

60+ ei ole paha ikä. Muut asiat vaikuttavat. Se minkälainen mies on.

Minkälainen on vanhempi mies josta kiinnostut ja mikä herättää kiinnostuksesi ?

Olen itse jo liki viisikymppinen vapaa mies ja haku päällä - vai kannattaako enää tällä iällä edes kuvitella löytävänsä kumppania? Olen aktiiviliikkuja, savuton ja raitis. Lapsia ei ole. Ei myöskään mitään hienoa uraa eikä statusesineitä. Jalat maassa asenne.

Se riippuu missä piireissä pyörii. Meillä työmaalla ( raksa) eräs siivooja "tyttö" jolla ikää hieman yli 30 vee ihastui noin 55 vuotiaaseen mieheen ja nyt ovat kihloissa ja asuvat yhdessä. Se mies ei ainakaan kylve rahassa, eikä ulkonäköäkään ole mielestäni hänelle suotu. Kroppakin kun hylkeellä.
Ei sitä voi sanoa millainen mies kiinnostaa ketäkin. Se on kun " sitä jotakin" on kahden ihmisen välillä, niin ....

Mä olen naimisissa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa joka on 50+, itse olen siis alle 40v. vielä. Mies on ihan tavallinen suomalainen mies joka harrastaa säännöllisesti liikuntaa, tavallinen duunari eikä pyöri rahoissa. Alkoholia juo kohtuudella eli ei ole sellaista ongelmaa, tupakkaa ei polta. Aikuisia lapsia hänellä on kaksi ja sitten on yksi yhteinen tulossa, mulla entuudestaan teini-ikäinen lapsi.

Ei mua ainakaan rahalla osteta. Kun tapasin miehen olin ihan kokopäiväisessä vakituisessa työssä jo silloin ja ainoa Kelan maksama raha oli lapsilisä yh-korotuksen kanssa. On miehellä isommat tulot, mutta yhdessä me tätä taloutta pyöritetään, maksetaan talon lainanlyhennykset yms. Yhdessä ollaan säästetty rahaa, että mä voin jäädä hoitovapaalle koska emme halua viedä alle vuoden vanhaa lasta hoitoon.

Ei siinä auta miehen isot tulot jos rakkautta miestä kohtaan ei ole. Tai jos mies on täysi kusipää. Ihmettelen naisia jotka pystyvät olemaan jonkun kanssa ihan pelkän rahan takia. Mä ahdistuisin sellaisessa suhteessa jossa en toista rakasta ja sellaisen miehen pitäisi antaa koskea mua. Kuvottavaa.

Mä 39, mies 51. Seksi on loistavaa, hän tietää mitä tekee. Ja vaikka rahalla ei ole merkitystä, niin ihan kivalta toi seitsemän numeroinen pankkitilin saldokin tuntuu. Häät tulossa, lapsia ei haluta kumpikaan.