Minkalainen tyäöpaikka on FAZER`?

  • Viestiketjun aloittaja jei
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Leipomo on samaa *** kuin muutkin. Ainakin myymäläleipomossa ensiksi kusettivat että 7h työpäivään kuului vain yksi 20min tauko ja vasta toisessa paikassa oli se mikä kuului. Saat toki syödä leipomotuotteita mikäli ehdit. Työt on järjestelty niin että taukoja ei ehdi pitää tai no ainakaan silloin kun tulee nälkä. Olen myös kiertänyt parissa muussa paikassa ja niistä en pitänyt kun perehdytys olematon ja hälläväliä asenne. Olen tehnyt myös keikkaa hyvin monessa ravintolassa ja suuressa osassa fazerin ravintoloissa on huonosti tauot ja muutkin asiat ja jokaisella ontuu jalka ja työterveys siellä. Vain kaksi paikkaa kaikista Fazerin yli kymmenestä paikasta on ollut ok paikkoja jossa työt hyvin organisoitu. Mitä tulee leipomoon niin jos joku vakituisista vaikka tekee vahinkoa työnantajalle niin todennäköisesti juuri sinä uusi saat potkut kun syyt vieritetään sinulle ja et saa edes syytä miksi jouduit lähtemään.
Syy miksi en halua olla kokoaikaisesti Fazerin leipomossa töissä. Menee terveys muuten. On parempiakin. Niin ja viime jouluna ei edes järjestettu työntekijöille joulujuhlaa siis olisi pitänyt maksaa siitä jos osallistuu siihen.
 
vierailija
No 7h työpäivässä on sitten vain yksi tauko. Joudut sunnuntaisin tekemään kaikki työt ilman kunnon taukoja kun uunit ym. Soi kesken tauon. Joudut pääosin juuri rankimpaan tähän vuoroon, halusit tai et joka viikko... Ennen töitä juoksu ja töissä juoksu ja kotona et jaksa edes käydä suihkussa. Kunnostako kiinni jos 3km hölkän pystyy vetämään kuitenkin
 
vierailija
Paska. Usko kun täällä sanotaan ja kierrä firma mahdollisimman kaukaa. Itse olen lopettanut tuotteidenkin ostmisen ja siirtynyt suosimaan muita korvaavia suomalaisia tuotteita
 
vierailija
Fazerilla kiusataan jos satut olemaan erimieltä yhtään mistään johdon kanssa. Johtajat kyttää tekemisiä vapaa-ajalla ja joudut käytännössä lopettamaan someilun kokonaan. Kun vaihdat työpaikkaa parempaan kertovat Fazerin henkilöt sinusta kaikkea kuraa niin että kiusaamispiina on loputon. Lisäksi oikeudella uhkailua ja piinaamista vaikka et olisi edes enää töissä kyseisessä firmassa, ettei ruma totuus vaan paljastuisi suuremmalle yleisölle.

Palkkoja poljetaan jatkuvasti alas ja ruokaa tuotetaan mahdollisen halvalla, ennen vastuullisen merkin maineella. Ootteko muut huomanneet että lähes mikään Fazerin tuote ei ole ansainnut vastuullisen kulutuksen pakkausmekintöjä?
 

Yhteistyössä