Minkälainen oppilas olit koulussa, opettajien lellikkihikari, aina äänessä oleva häirikkö, vai keskitason tallaaja, jota kukaan ei muista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin ahkera ja älykäs kiitettävä oppilas. Ymmärrän yleensä asiat kun ne kerran selitetään.

Tosin olin hidas. alussa olin ihan keskitasoa, sellaista seiskaa eka luokalla. sitten vähitellen joka vuosi nousi keskiarvo kunnes päätin peruskoulun koko koulun parhain arvosanoin. Myös omat lapseni ovat aika lapsenomaisia. kehittyvät hitaasti niin fyysisesti kuin henkisesti. nyt olen kooltani keskikokoa, koulussa olin pienin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luokan hikipinko, vaikken mitenkään edes pingottanut. Telkkaria katsellessa tein kotitehtävät mainoskatkoilla =)

meillä esikoinen tällainen. saa kiitettäviä vaikka tekee vaan just ja just pakolliset.
itse luin tosissani.

Häirikkö-hikari. Keskiarvo n.9 aina, mutta tunnit meni häiritessä, luokan ulkopuolella istuessa tai lintsatessa... Kotona oon tehnyt jotain koulun eteen viimeksi ala-asteella ja mulla on myös AMK-tutkinto :D

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minä olen se keksitason tallaaja, jota kukaan ei muista. En loistanut oikein missään aineessa, mutta ei kuitenkaan ollut huonokaan, keskiarvo oli yläasteelta päästyä muistaakseni 7,8 elikkä keskitasoa.

Mulla lähti kaikki menemään alaspäin kun muutettiin neljännen luokan jälkeen ja jouduin vaihtamaan koulua ja tuli uudet kaverit kuvioihin. 3. ja 4. luokalla oli todella hyvä englannissa ja muutenkin pärjäsin, mutta 5. luokalla englannin opettajaksi tuli sellainen tyranni, että siinä meni into sitä kieltä kohtaan. Mulla oli 4. luokalla enkku 9, mutta heti tipahti 5. 7 ja siinä se sitten pysyikin. En ollut millään tapaa open suosikki ja sen se kyllä näyttikin.

Aina muistan sen, kun meillä oli aina enkun tunti heti 9 ensimmäisenä aineena ja hieman väsynyt vielä olin ja haukottelin, niin sain erittäin tylyn komennon opettajalta "hienot naiset eivät haukottele". Tarkoitti siis sitä, että hänen tunnillaan ei haukotella.
Yläasteella taas enkun ope oli niin saamaton, että luokan häiriköt aiheutti ongelmia ja pari vuotta meidän lähdön jälkeen kyseinen ope "sekosi" ja joutui lataamoon ja siitä muutama vuosi myöhemmin tappoi itsensä.

Lukiossa taas tuli diktaattori opettajaksi, joka ei sietänyt vääriä vastauksia ja enkun tunnille meno oli ihan painajaismaista, kun sai koko ajan pelätä että jos ei osaakaan.

hm. eikö nuo kakarat jotka kiusasi opettajaa pitäisi saada vastuusen tekosistaan. ihminen se opettajakin on. helvetti. kakaroiden vanhemmat vastuuseen kiusaamisesta. lapsilla onoikeus olla turvassa koulussa ja kaikelaiset hakkaajat ja syrjijät ja heidän vanhempansa vastuuseen rikoksista.

No ei ne varsinaisesti kiusanneet, vaan aiheuttivat häiriötä luokassa, niin ettei opetuksesta aina oikein tullut mitään ja opettaja itse oli sellainen hiiri, ettei se uskaltanut pojille mitään vastaan sanoa. Sitten luokalla oli yksi sellainen poika, jota ei koulussa paljoa näkynyt, häirikkö se ei ollut, muuten vaan saamaton ja tällä pojalla oli aika monta pikkuveljeä, jotka oli ihan samanlaisia ja nekin aiheutti harmaita hiuksia opettajalle.
Kaikkihan sen tietää, että kun luokassa on levotonta, niin ei siitä opiskelustakaan oikein mitään tule ja jos opettaja ei osaa tai kykene pitämään kuria, niin kyllähän tuollaiset nuoret sen tajuaa ja häiriköi tavallan enemmän.

Yhteistyössä