Minkälainen nainen on seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä..

Vieras
Haluaisin kuulla mielipiteitä mitä on arkinen seksikkyys. Tietty kaunis nainen on alusvaatteisillaan seksikäs, mutta mikä tekee naisesta arkielämässä seksikkään?

Minkälainen vartalo on seksikäs?

Miten seksikäs nainen pukeutuu?

Miten hän meikkaa?

Miten hän liikkuu?

Kommentteja :)

Tietenkin itse pidän lumenvalkeasta ihosta! vaatteina musta kuin yö ja silmät, mustat silmät<3 Yleensä kun pintaverenkierto katoaa niin iho voi haalistua kauniisti.

Haluaisin kuulla mielipiteitä mitä on arkinen seksikkyys. Tietty kaunis nainen on alusvaatteisillaan seksikäs, mutta mikä tekee naisesta arkielämässä seksikkään?
Hyväntuulisuus, hymy
Naisellinen tietysti, tiimalasivartalo, peffaa pitää olla, mielellään pyöreä. sopivasti lihasta,rasvaa
Trendikkäästi, klassisesti, toisin sanoen klassisen trendikäs, korkoo kengissä. Suomalaiset naiset käyttää liikaa miesmäisiä lättäkenkiä
Miten hän meikkaa?
Suht luonnollisesti, huulimeikki on tärkeä. Joko kiilto tai puna!
Miten hän liikkuu?
Sulavasti, ryhdikkäästi, naisellisesti. Peppu ei hyöri liikaa, mutta erottuu miesten tyylistä

Tässä omia ajatuksia, jokaisellahan on oma käsitys seksikkyydestä:)

Hyväntuulisuus, hymy
Naisellinen tietysti, tiimalasivartalo, peffaa pitää olla, mielellään pyöreä. sopivasti lihasta,rasvaa
Trendikkäästi, klassisesti, toisin sanoen klassisen trendikäs, korkoo kengissä. Suomalaiset naiset käyttää liikaa miesmäisiä lättäkenkiä
Miten hän meikkaa?
Suht luonnollisesti, huulimeikki on tärkeä. Joko kiilto tai puna!
Miten hän liikkuu?
Sulavasti, ryhdikkäästi, naisellisesti. Peppu ei hyöri liikaa, mutta erottuu miesten tyylistä

Tässä omia ajatuksia, jokaisellahan on oma käsitys seksikkyydestä:)

Meni joka kohta pieleen. Sori. Pelle.

t:mies

[QUOTE="Aapee";28423322]Voiko teidän mielestänne yli 35 vuotias olla vielä seksikäs, vai onko se vain nuorten etuoikeus?[/QUOTE]

Tottakai, en ymmärrä miksi ei voisi. Mielestäni kysymys on enemmän siitä, kuinka hyvin pitää itsestään huolen. Hyvä liikunta &ruokavalio+ muut kaunendenhuolto asia vaikuttaa niin paljon, enemmän kuin monet tajuaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28423262:

Miten hän meikkaa?

Miten hän liikkuu?

Kommentteja :)

Jos oikeasti tahdot tietää, niin kysyt vääriä kysymyksiä.

Ensinnäkin kaunis nainen alusvaatteisillaan tai alastikaan ei välttämättä ole seksikäs. Seksikkyys lähtee aina sisältä. Ilme, eleet, katse, käytös, keskustelutaito ja jonkinmoinen järjenvalon pilkahdus pään sisällä, niin siitä se lähtee. Tilanteeseen sopivat asusteet, siisti ja huoliteltu olemus, sekä hillitty meikki.

Seksikkyyttä ei saa kaupasta. Seksikäs nainen on aina seksikäs, vaikka olisi kumisaappaat jalassa ulkoiluvaatteet päällä meikittä ulkoiluttamassa koiraa.

Seksikkyys on jossain ihan muualla kuin ulkonäössä. Mä en halua naista, jonka korvien väli on pelkkää pahvia. Ihmisen ulkoinen olemus muuttuu ja sitä voi muuttaa loputtomiin, jos haluaa panna kaunista vartaloa, kannattaa hankkia nukke (realdoll)

Nainen, joka saa mut syttymään pelkällä katseella on seksikäs. Kiloista & vaatteista viis.

onko parempi, että on laiha ja sellainen enemmän venläistyyppinen, jylhemmät ja erottuvemat kasvonpiirteet vaiko nimenomaan sellainen perussuomineito, eli toi possunnenä ja pullukka sekä lyhyet hiukset? :DDD
itse kallistun tohon ensimmäiseen.

[QUOTE="Aapee";28423322]Voiko teidän mielestänne yli 35 vuotias olla vielä seksikäs, vai onko se vain nuorten etuoikeus?[/QUOTE]

Hmm. mietitäänpä.
Daniel Craig 45
Keanu Reeves 48
Mariah Carey 43
Satu Silvo 50

Kyllä

Jope Ruonansuu 49
Matti Nykänen 49
Johanna Tukiainen (ei kun oho, hän onkin vasta 34)

Ei

Kyllä se on joku muu kuin ikä mikä tekee miehestä/naisesta vetävän.

Mun mielessä seksikkyydellä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Seksikkyys tulee sisältä päin.
Se, että viihtyy itsenään ja uskaltaa olla itsensä. Se vaikuttaa paljon.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPjD6nOMpmqdI0OyqhLhNONRlkbWksla6SpmhSHPnpY9XoTLf5aw

Tässä mieheni näkemys seksikkäästä naisesta, siis ulkonäöllisesti. Ja minunkin ihanne. Pitää löytyä kunnon lanteet ja naisellinen habitus:)

Luonteen puolelta sitten itsevarmuus on seksikästä. Ja se, että tulee toimeen ihmisten kanssa.

Minä olen yli 35, joten voi :)

Älykkyys on seksikästä. En kuitenkaan voi sanoa vain yhtä piirrettä, koska seksikkyys tulee kokonaiskuvasta. Liikkeet, eleet, käyttäytyminen ulkonäön ja muiden syiden ohella.

Monet naiset on parhaimmillaan 30-40v, jos ovat pitäneet itsestä huolta, on vähän tylitajua, myönteinen asenne ja kyky kantaa itseään. Liittyy just persoonan kehitykseen ja itsetuntoon. Maailma ei enää pyöri ovan navan ympärillä eikä tartte 'esiintyä'. Mutta totta kai ulkonäkökin on osa pakettia, ei pelkkä itsetunto :) sellainen väsähtäminen ja luovuttaminen näkyy olemuksesta. sporttinen/sopusuhtainen vartalo on kaunis miehellä ja naisella ja kertoo osaltaan tavasta elää ja suhtautua elämään.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPjD6nOMpmqdI0OyqhLhNONRlkbWksla6SpmhSHPnpY9XoTLf5aw

Tässä mieheni näkemys seksikkäästä naisesta, siis ulkonäöllisesti. Ja minunkin ihanne. Pitää löytyä kunnon lanteet ja naisellinen habitus:)

Luonteen puolelta sitten itsevarmuus on seksikästä. Ja se, että tulee toimeen ihmisten kanssa.

Joudun olla eri mieltä miehesi kanssa. :) Pidän siroista naisista, mutten luurangonohuista.

Itsevarmuuskaan ei minulle ole naisessa seksikästä liiallisena. Esim. siinä Helsink-ohjelmassa esiintynyt hoikka naistatuoija oli erittäin itsevarma ja ehkä joistain miehistä seksikäs. Minusta ei käytännössä lainkaan ja jotenkin liian laskelmoitu tapaus. Naisen on hyvä olla ulospäinsuuntautunut, muttei "räväkkä".

[QUOTE="Vieras";28423856]Monet naiset on parhaimmillaan 30-40v, jos ovat pitäneet itsestä huolta, on vähän tylitajua, myönteinen asenne ja kyky kantaa itseään. Liittyy just persoonan kehitykseen ja itsetuntoon. Maailma ei enää pyöri ovan navan ympärillä eikä tartte 'esiintyä'. Mutta totta kai ulkonäkökin on osa pakettia, ei pelkkä itsetunto :) sellainen väsähtäminen ja luovuttaminen näkyy olemuksesta. sporttinen/sopusuhtainen vartalo on kaunis miehellä ja naisella ja kertoo osaltaan tavasta elää ja suhtautua elämään.[/QUOTE]

miten pitää pitää itsestään hyvää huolta, jotta on hyvässä kunnossa 30-40v?

Nainen jolla itsetunto kohdillaan, joka on sinut oman kroppansa kanssa, tuntee olevansa seksikäs, huolehtii itsestään on seksikäs. Se vaan huokuu hänestä. Ja kun tästä on karsittu ylimielisyys ja tilalle laitettu leikkimielisyys, avoinmieli, tulee mahtava paketti. Ja yleensä jotta saavutetaan tämä kaikki naisella on jo ikää +35-v------->

Yhteistyössä