Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
Missä noin halpoja D&G laukkuja myydään?Alkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
taitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
Ai, no se oli sit varmaan halpa kopio. No jokatapauksessa. Vain palstamamma menee sairaalaan reppu selässä. käykäähän tekin toki lastentarvikeliikkeestä itsellenne sairaalakassittaitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
Hö, vain palstammat käyttää jotain halpis kopioita, hyiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ai, no se oli sit varmaan halpa kopio. No jokatapauksessa. Vain palstamamma menee sairaalaan reppu selässä. käykäähän tekin toki lastentarvikeliikkeestä itsellenne sairaalakassittaitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
No minähän palstailenkinHö, vain palstammat käyttää jotain halpis kopioita, hyiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ai, no se oli sit varmaan halpa kopio. No jokatapauksessa. Vain palstamamma menee sairaalaan reppu selässä. käykäähän tekin toki lastentarvikeliikkeestä itsellenne sairaalakassittaitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
Mutta et kuitenkaan mene sairaalaan reppu selässä?Alkuperäinen kirjoittaja hihhuli:No minähän palstailenkinHö, vain palstammat käyttää jotain halpis kopioita, hyiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ai, no se oli sit varmaan halpa kopio. No jokatapauksessa. Vain palstamamma menee sairaalaan reppu selässä. käykäähän tekin toki lastentarvikeliikkeestä itsellenne sairaalakassittaitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu
En tietenkään. Mä yritän olla trendikäs.Mutta et kuitenkaan mene sairaalaan reppu selässä?Alkuperäinen kirjoittaja hihhuli:No minähän palstailenkinHö, vain palstammat käyttää jotain halpis kopioita, hyiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ai, no se oli sit varmaan halpa kopio. No jokatapauksessa. Vain palstamamma menee sairaalaan reppu selässä. käykäähän tekin toki lastentarvikeliikkeestä itsellenne sairaalakassittaitaapi olla D&G hiukkasen kalliimpiAlkuperäinen kirjoittaja hihhuli:Ihanko tosi. Mä ostin lastentarvikeliikkeestä sellaisen sairaalakassin nimellä olevan kassin. Oli D&G ja maksoi kyllä suolaiset 129 euroa, mutta olihan se sen arvoinen siellä lukkojen tapana pidettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja mie:ihan normi reppu