Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin minäkin luulen. Meillä on kaks kultaista noutajaa, joilla vuosi ikäeroa. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Ovat kuin paita ja peppuAlkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 21:38 vitviu harmaana kirjoitti:Kai se muuten vähän riippuu rodustakin...
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 10:43 mie kirjoitti:toi mikä meil on ni se just tartteis kaverin.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:18 JaneDoe kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 10:43 mie kirjoitti:toi mikä meil on ni se just tartteis kaverin.. =)
Alkuperäinen antaa kovin vähän tietoa "tapauksesta", mutta koiraa ei pitäs ottaa sillä perusteella, että toinen koira tarttee kaverin. Varsnkin, jos oma jaksaminen vähänkin epäilyttää. Koirista on kyllä seuraa toisillee, mutta koirat ei kouluta toisiaan sisäsiistiks, eikä yhteiskunta kelpoiseksi. Kaks koiraa teettää tuplasti "töitä" varsinkin alussa kun uudelle koiralle pitää opettaa hyvät tavat ja käyttää se erikseen lenkillä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:44 mä vaan kirjoitti:Itselläni vanhempi koira oli yhdeksän kun otin pennun.Alussa oli hankalaa,mutta nyt menee jo mukavasti.Itseasiassa helpompi niin et toinen koira on vanhempi niin on jo vähän järkeä päässä ja saatu koulutettua kaksi pentua on hankalampi.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 11:16 mie kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:44 mä vaan kirjoitti:Itselläni vanhempi koira oli yhdeksän kun otin pennun.Alussa oli hankalaa,mutta nyt menee jo mukavasti.Itseasiassa helpompi niin et toinen koira on vanhempi niin on jo vähän järkeä päässä ja saatu koulutettua kaksi pentua on hankalampi.
meil kävi niin et se ei hyväksynyt pentua ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 12:00 JaneDoe kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 11:16 mie kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:44 mä vaan kirjoitti:Itselläni vanhempi koira oli yhdeksän kun otin pennun.Alussa oli hankalaa,mutta nyt menee jo mukavasti.Itseasiassa helpompi niin et toinen koira on vanhempi niin on jo vähän järkeä päässä ja saatu koulutettua kaksi pentua on hankalampi.
Lauman pomo päättää siitä, hyväksytääkö laumaan uusia jäseniä. Lauman alemmilla jäsenillä ei oo lauman kasvamiseen mitään sanomista. Mutta pienellä ikäerolla olevat koirat tulevat helpommin tappelemaan asemastaan perheessa ja pomon suosiosta. Tosin jos johtaja osaa pitää laumajärjestyksen täysin selkeänä, niin yhteenottoja ei välttämättä tule.
ei millään pahalla janedoe, mut sun kirjotustes perusteella et taida ihan kauheesti koirista tietää mitään. kannattaa pitää suu kiinni jos on noin vähän tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 12:00 JaneDoe kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 11:16 mie kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:44 mä vaan kirjoitti:Itselläni vanhempi koira oli yhdeksän kun otin pennun.Alussa oli hankalaa,mutta nyt menee jo mukavasti.Itseasiassa helpompi niin et toinen koira on vanhempi niin on jo vähän järkeä päässä ja saatu koulutettua kaksi pentua on hankalampi.
Lauman pomo päättää siitä, hyväksytääkö laumaan uusia jäseniä. Lauman alemmilla jäsenillä ei oo lauman kasvamiseen mitään sanomista. Mutta pienellä ikäerolla olevat koirat tulevat helpommin tappelemaan asemastaan perheessa ja pomon suosiosta. Tosin jos johtaja osaa pitää laumajärjestyksen täysin selkeänä, niin yhteenottoja ei välttämättä tule.