M
marrastuplat
Vieras
Kattelin tuossa Prisman valikoimaa pinniksen patjan osalta, kun uus patja pitäis saada, mutta kaikki patjat oli kooltaan 75x130 ja meidän pinnasänky on 60x120! Ainoastaan muutama sijauspatja oli tuota meidän pinniksen kokoa (wtf?) Eikö se pinnasängyn koko ookkaan vakio??
Hitto vie että mä en jaksa lähteä metästään sitä patjaa jostain keskustan lastentarvikeliikkeestä...
Hitto vie että mä en jaksa lähteä metästään sitä patjaa jostain keskustan lastentarvikeliikkeestä...