Minkäkokoisia pinnasänkyjä teillä on? Patja-asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marrastuplat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marrastuplat

Vieras
Kattelin tuossa Prisman valikoimaa pinniksen patjan osalta, kun uus patja pitäis saada, mutta kaikki patjat oli kooltaan 75x130 ja meidän pinnasänky on 60x120! Ainoastaan muutama sijauspatja oli tuota meidän pinniksen kokoa (wtf?) Eikö se pinnasängyn koko ookkaan vakio??

Hitto vie että mä en jaksa lähteä metästään sitä patjaa jostain keskustan lastentarvikeliikkeestä...

Meillä oli tuo sama ongelma vanhan pinnasängyn kanssa (70-luvulta). Ostettiin Jyskistä ihan tavallinen vaahtomuovipatja ja leikattiin siitä sopivan kokoinen pala pinnikseen.

[QUOTE="nenna";27363310]Meillä oli tuo sama ongelma vanhan pinnasängyn kanssa (70-luvulta). Ostettiin Jyskistä ihan tavallinen vaahtomuovipatja ja leikattiin siitä sopivan kokoinen pala pinnikseen.[/QUOTE]

Meillä oli sama juttu. Ostettiin jyskistä pinnasängyn patja, ja leikattiin se sopivaksi. Petarikin ostettiin, mutta sitä ei tarvinnut lyhentää, kun kutistui pesussa sen verran.

Me ostettiin NetAnttilasta pinnasänkyyn patja 120x60cm, kun se oli edullinen, mutta kuitenkin hyvä merkkinen, Finlayson. Siinä oli samassa joku tyyny, jonka pitäisi auttaa, jos on nuhaa. En tiedä onko siitä jotain hyötyä myöhemmin, mutta tulipa siinä kaupan päälle. Tilattiin tuohon keskustan anttilaan se, niin ei tarvinnut maksaa edes toimituskuluja.

kyllä mä olen ostanut meidän 60x120 patjan prismasta ja just katoin että sittarissa on samoja. se on standardikoko, sä oot katsonut jotain junioripatjoja.

ikean pinnasängyt ja patjat olivat vielä muutama vuosi sitten 60x110 mutta siirtyivät samaan 60x120 kokoon nimenomaan siksi kun kaikki on sitä kokoa nykyään.

Yhteistyössä