Minkäkokoisia annoksia teillä syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsu

Jäsen
30.05.2004
316
0
16
Minkäkokoisia annoksia teidän päälle yksivuotiaat syövät kerralla? Minkä verran puuroa? Entä muut ruuat?

Meillä tyttö söis vaikka kuinka paljon. Ei tuu minkäänlaista stoppia merkiksi että olisi täynnä. Isoja annoksia vetelee ja kun lautanen tyhjä niin lisää vaan osoittaa että pitäis saada. Maha ihan pinkeenä mutta ei valita että sattuis mutta silti aattelen et syö kyllä liikaa.
Oon onnellinen että syö hyvin ja kaikkea mitä tarjoaa mutta silti mietityttää...

Meidän 1v. 2kk vanha poika syö esim. 2 dl puuron aamuin illoin, ruoka-annokset laitan sellaselle Arabian Muumi-lautaselle (tiedätkö koon?), eli sitä kokoluokkaa ruoka-annokset. Välipala on yleensä gefilus-jogurtti ja banaani tms.

Meillä kanssa syödään tosi hyvin ja aika isoja annoksia. Ruuan päälle menee vielä leipää ja jälkkärikin jos antaa :) Ja maha on pinkeenä ! Mutta tyytyväiseltä tuo tuntuu. Poika siis 1,3v.

Poika on oikeestaan aina syöny hyvin. Meillä ei ole koskaan ollu mitään syömälakkoa tms. :D

Meillä poika söi pienestä asti hurjia määriä ruokaa,ihmettelin usein mihin se ruoka oikein katoaa :p Koskaan ei ole tarvinnut syömisen kanssa tapella.Nyt poika 1,5v ja ruokamäärät tippuneet tässä viime viikkoina,nyt syö vähemmän kuin ennen,annokset on nyt mun mielestä "järkevän" kokoisia.Hyvin nukkuu ja pirteänä touhuaa vaikka syö vähemmän,eli eiköhän silti syö tarpeeksi.Olen miettiny,että söikö poika pienenä siksi niin paljon,kun on kasvanut hirmusta vauhtia koko ikänsä,josko nyt vihdoin tuo kasvu hidastuisi ja sen takia ei tarvitse syödä enää niin hurjia määriä.

Meillä kans poika syö välillä niin kauan, että oksennus meinaa tulla (ja pienempänä tulikin). Varsinkin kalaruuat on herkkua, eikä loppua tule, jos ei lopeta. Meillä menee ruokaa ja puuroa n.2,5dl kerralla.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä