Minkähän verran rahaa mukaan 8v tytölle laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Esikoinen lähtee parhaan ystävänsä perheen mukaan syyslomalla päivä Tukholmassa risteilylle. Käyvät Tukholmassa, mutta eivät mene sinne mitenkään erikoisesti "shoppailemaan", lähinnä käymään Vanhassa Kaupungissa ja syömässä. Ruokarahat annan erikseen..

Mikähän ois kohtuu summa laivalle törsättäväksi..?? :snotty:

Varaisin rahaa karkkia varten, että saa ostaa muutaman pussin laivan kaupasta.
Sitten siellä menee varmasti rahaa limppariin ja herkkuihin laivan kahvilasta.

Ja vähän ekstraa päälle. Mieluiten sellainen summa, että riittää eikä tarvitse vierestä katsoa kun kaveri tekee ostoksia. Sovitte vaikka että ostaa sen mitä on "pakko", mutta ei törsää ylenmäärin ja tuo loppurahat takaisin.

Vanhasta kaupungista voi ostaa myös jonkun pienen lelun.

Mitenkäs on sen lapsukaisen ruokailut? maksaako hän ne itse? Ruokailu laivalla ei ole edullista, joten huomioida käyttörahoihin myös ruokaraha. Olisi noloa jos joutuu ystäväperhe kustantamaan, että lapselle jäisi muuhunkin rahaa kuin syömiseen.

Mulla tytär on vasta 5-vuotias, joten on vähän vaikea ajatella, miten menis 8-vuotiaan kanssa. Jos mun tytär pysyy samanlaisena kuin on, niin antaisin ehkä sen 100 ? + ruokarahat. Mun tyttäreni on aika tarkka siitä, mitä haluaa ja ostaa, joten uskaltaisin ehkä antaa vähän reippaammin :)