Minkähän takia olen aina se "musta lammas"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yön yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yön yksinäinen

Vieras
-koulussa ei ikinä ollut oikeen kavereita, ei mua kiusattu, mutten vaan ollut mitenkään muiden mieleen
-ei kutsuttu ikinä esim. syntymäpäiväjuhliin jne.
-sama jatkui ammattiopistossa
-esikoisen aikana äitiryhmään menin joka neuvolassa oli, niin sielläkin olin kun ilmaa muille :(
-ja nyt esim. yhdessä netinkin suljetussa yhteisössä jossa oon kirjotellut, ja siellä järkätään tapaamista niin minut on "unohdettu" siitä...
-olen ihan tavallinen. en paljoo äänessä, mutta en mikään huomaamaton hiirikään.
kai mussa nyt joku vika pitää olla. :(
Olenko ruma? Vai mikä ???
Pakko laittaa loppuun, että pidän kyllä hygieniastani huolta, en siis haise, eli siksi minua tuskin vältellään.

ja esim. jo ala-asteella opettajat otti mut silmätikuksi, tämä jatkui ammattiopistossa.
Olin kai silloin niin valtaväestöstä poikkeava. Olin 16v ja asuin poikaystävän kanssa, kai opettajat piti mua outona. Silloin tekivät sen, että eivät antaneet mulle numeroita aineista vaikka kävin tunnilla ja tein tehtäviä!

oletko kaunis? kyllä rumilla on paljon kavereita mutta kaunniilla ei. kun kaikki kuvittelevat kauniiden olevans suosittuja joten hakeutuvat rumien seuraan koska ajattelevat että todennäköisemmin heistä saa kaverin. näin olen huomannut ainakin itsenikin toimivan kunnes olen tarpeeksi tarkkaillut lasten kaverijuttuja ja huomannut että asia onkin ihan toisinpäin. kauniiden kuvitellaan olevan leuhkia tai suosittuja, vaikka todellisuudessa useimmiten se kiusaajakin on se ruma ja kateellinen. kauniit lähes aina hiljaisia ja epäsuosittuja

Alkuperäinen kirjoittaja no en tiedä:
oletko kaunis? kyllä rumilla on paljon kavereita mutta kaunniilla ei. kun kaikki kuvittelevat kauniiden olevans suosittuja joten hakeutuvat rumien seuraan koska ajattelevat että todennäköisemmin heistä saa kaverin. näin olen huomannut ainakin itsenikin toimivan kunnes olen tarpeeksi tarkkaillut lasten kaverijuttuja ja huomannut että asia onkin ihan toisinpäin. kauniiden kuvitellaan olevan leuhkia tai suosittuja, vaikka todellisuudessa useimmiten se kiusaajakin on se ruma ja kateellinen. kauniit lähes aina hiljaisia ja epäsuosittuja

en ole kyllä kauniskaan.

:hug: Tiedän tunteen :hug:
Aikuisempana olen sen huomannu, että pitää pitää itse huoli että mukaan kutsutaan, vaikka näin: Kelpaanko minäkin?!
Voipi toisilla olla sellainen mieliala ettei ketään kehtaa erikseen kutsua... Eli pidä "meteliä" itsestäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
:hug: Tiedän tunteen :hug:
Aikuisempana olen sen huomannu, että pitää pitää itse huoli että mukaan kutsutaan, vaikka näin: Kelpaanko minäkin?!
Voipi toisilla olla sellainen mieliala ettei ketään kehtaa erikseen kutsua... Eli pidä "meteliä" itsestäsi :)

niin, no tuota en kyllä osaa.

Yhteistyössä