Minkähän kokoset vaatteet mulle ois sopivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KessunLilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KessunLilja

Jäsen
02.01.2010
46
0
6
Varmaan joskus teininä oon painanu näin vähän eikä mulla oo hajuakaan minkä kokoiset vaatteet mulle istuis,no tietenkin vaatekoot vaihtelee merkeittäin mut noin suunnilleen ois kiva tietää ku vanhat vaatteet on säkkejä mun päällä.Mul on 3kk synnytyksestä ja painan 10kg vähempi ku ennen raskautta.Huutiksesta oon ajatellu jonku vaatepaketin ostaa ku ei oikeen aikaa oo lähteä kauppoihin sovittelemaan...
Elikkäs painan n.58 ja pituutta on 160.RY 95cm,VY 77cm ja lantio 92cm.Jos joku ois tän kokoinen ja vähän helppis ton koon kans.oon mittataulukkoja katellu mut en tajua niitä.

Sinänsä hauska keskustelu . S-kokoa suositellaan noille mitoille. mulla on jokunen sentti enemmän rinnoissa ja pehvassa ja mä sentään olen L-XL kokoa :) 40-44. Toki muuten olen ihan eri kokoa, mutta ei t-paidassa ole merkitystä onko 150 vai 180 cm pitkä. Ei tommoiset tissit voi mahtua S-koon vaatteisiin - ne eivät aina mahdu M-kokoonkaan...

M kyllä todella paljon veikkaan kokoa M.

Rinnoista juu sen verran isompi, etta koko M, housuista voisi menna S-kokokin. Ja miten niin et tajua kokotaulukoita? Esim H&M:n kokotaulukon mukaan olet noilla mitoilla koko (40-)42 ylaosasta (=M) ja alaosasta kokoa 36 (=S).

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Sinänsä hauska keskustelu . S-kokoa suositellaan noille mitoille. mulla on jokunen sentti enemmän rinnoissa ja pehvassa ja mä sentään olen L-XL kokoa :) 40-44. Toki muuten olen ihan eri kokoa, mutta ei t-paidassa ole merkitystä onko 150 vai 180 cm pitkä. Ei tommoiset tissit voi mahtua S-koon vaatteisiin - ne eivät aina mahdu M-kokoonkaan...

M kyllä todella paljon veikkaan kokoa M.

Kyllä t-paidassa on todellakin merkitystä oletko 150 vai 180 cm pitkä. Varsinkin jos on vähänkään rintoja.

t. nimim. "176 cm ja rintava napapaitoihin kyllästynyt"

Yhteistyössä