Minkätasoiset palkat on prismojen neuvonnan ja s-pankin työntekijöillä?

  • Viestiketjun aloittaja työtön
  • Ensimmäinen viesti
"Josa"
Noista työehtosopimuksista on ihan turha katsoa. Palkka saattaa heitellä satoja euroja. Vertaan tätä kvtesiin, jossa kuntien välillä palkka heittelee saman tehtävän välillä lähes 1000 euroa.
 
työtön
[QUOTE="siis";23040091]no katso kaupan alan tes. sitäpaitsi, noilla kahdella on ihan erityyppinen palkkaus. neuvonnan työntekijät on ihan myyjiä vaan.[/QUOTE]

Mä yritin kattoo kaupan tessii mut on jotenkin niin monta palkkataulukkoa...:/
Ja sitäpaitsi mä kylläkin veikkaan että prismojen yhteydessä toimivilla s-pankeilla on ihan sama palkka kuin neuvonnan työntekijöillä :) Vaikkakin työ on ihan erilaista. Näin se vaan näillä isoilla ketjuilla tuppaa menemään. Myös ABC ketjujen s-market työntekijät saavat ravinola-alan esim iltalisät...mitkä tippuu siitä n 3 eurosta 1 euroon...
 
"siis"
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;23040193:
Mä yritin kattoo kaupan tessii mut on jotenkin niin monta palkkataulukkoa...:/
Ja sitäpaitsi mä kylläkin veikkaan että prismojen yhteydessä toimivilla s-pankeilla on ihan sama palkka kuin neuvonnan työntekijöillä :) Vaikkakin työ on ihan erilaista. Näin se vaan näillä isoilla ketjuilla tuppaa menemään. Myös ABC ketjujen s-market työntekijät saavat ravinola-alan esim iltalisät...mitkä tippuu siitä n 3 eurosta 1 euroon...
millä prismojen yhteydessä toimivilla s-pankeilla? Ne ei oo s-pankkeja vaan niitä asioita voi hoitaa neuvonnassa ja työntekijät myyjiä!!! Pientä lisää jossain vaiheessa puhuttiin normipalkkaan muttei se kyllä sama ole kun oikean pankin työntekijöillä, s-pankin siis.


en kai mä nyt pajunköyttä puhu kun oo ite prismassa töissä...
 
työtön
[QUOTE="siis";23040265]millä prismojen yhteydessä toimivilla s-pankeilla? Ne ei oo s-pankkeja vaan niitä asioita voi hoitaa neuvonnassa ja työntekijät myyjiä!!! Pientä lisää jossain vaiheessa puhuttiin normipalkkaan muttei se kyllä sama ole kun oikean pankin työntekijöillä, s-pankin siis.


en kai mä nyt pajunköyttä puhu kun oo ite prismassa töissä...[/QUOTE]


Uusissa prismoissa ei ole enää pelkkiä s-pankki työntekijöitä vaan ne pyritään monipuolistamaan info tiskeille yms. Milloin työ ei ole enää pankin työtä vaan sitä tekevät myyjät myyjän palkalla....

Näin mä uskoisin..
 
[QUOTE="siis";23040265]millä prismojen yhteydessä toimivilla s-pankeilla? Ne ei oo s-pankkeja vaan niitä asioita voi hoitaa neuvonnassa ja työntekijät myyjiä!!! Pientä lisää jossain vaiheessa puhuttiin normipalkkaan muttei se kyllä sama ole kun oikean pankin työntekijöillä, s-pankin siis.


en kai mä nyt pajunköyttä puhu kun oo ite prismassa töissä...[/QUOTE]

Nurmon Prismassa on kyllä ihan S-pankki, eikä tarvi neuvonnassa pankkiasioita hoitaa..
 
"siis"
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;23040319:
Uusissa prismoissa ei ole enää pelkkiä s-pankki työntekijöitä vaan ne pyritään monipuolistamaan info tiskeille yms. Milloin työ ei ole enää pankin työtä vaan sitä tekevät myyjät myyjän palkalla....

Näin mä uskoisin..
sä et vaan tunnu käsittävän... missään prismassa ei ole ollu pelkkiä s-pankkityöntekijöitä! S-pankissa työskentelevillä on ihan eri palkkaus. ystäväni prismasta siirtyi s-pankkiin töihin. ainahan kaikki, myös s-tiliasiat on hoidettu neuvonnasta käsin.

uskot, et siis tiedä?
 
työtön
Niin on meidänkin prismassa vielä. Uudistus tulossa milloin s.pankin aukiolot ovat 8-21 ja toimii samassa yhteydessä niitten neuvontojen yms kanssa... Ehkä saattaa jotkut sermit olla välissä mutta käytännössä jos neuvonnassa on hijaista ja päinvastoin, siitä liikutaan ihan kaikkiin osastoihin..
 
työtön
[QUOTE="siis";23040373]Niin, siinä lukee s-pankki meilläkin kyltissä, mutta neuvonnan työntekijät tekee hommaa. Se on vaan tiski, ei oma pankkinsa! eli eivät ole pankkivirkailijoita vaan myyjiä.[/QUOTE]

tätä mä just hain...eli onko neuvonnantyöntekijöillä siis sama palkka kuin sen kyltin alla istuskelevilla täteillä...

Tästähän oli kamalasti vääntöä silloin kun s-pankki tuli. Enkä siis tiedä miten se kiista silloin päättyi. Eli onko ihan sama rahallisesti oletko prisman myyjä, neuvonnan täti vai s-pankin kyltin alla istuskeleva täti??

Ja siis kysyin kun en tiedä!!
 
"siis"
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;23040403:
tätä mä just hain...eli onko neuvonnantyöntekijöillä siis sama palkka kuin sen kyltin alla istuskelevilla täteillä...

Tästähän oli kamalasti vääntöä silloin kun s-pankki tuli. Enkä siis tiedä miten se kiista silloin päättyi. Eli onko ihan sama rahallisesti oletko prisman myyjä, neuvonnan täti vai s-pankin kyltin alla istuskeleva täti??

Ja siis kysyin kun en tiedä!!
kyltin alla istuu ihan myyjät, ainakin meillä! jospa täällä olis joku jolla ois muunlaista tietoa toisesta prismasta? mun työpaikka sijaitsee e-suomessa.
 
työtön
[QUOTE="siis";23040417]kyltin alla istuu ihan myyjät, ainakin meillä! jospa täällä olis joku jolla ois muunlaista tietoa toisesta prismasta? mun työpaikka sijaitsee e-suomessa.[/QUOTE]

Osaatko sitten sanoa mitään palkkatasosta niillä myyjillä?
 
"siis"
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;23040441:
Osaatko sitten sanoa mitään palkkatasosta niillä myyjillä?
se riippuu ihan onko tuntipalkalla vai kokoaikanen... Siinä on peruspalkka joka nousee samoin kuin normi myyjänpalkka(tiettyinä vuosina) + lisät eli ilta- vkonloppu ja su-lisät... + se mahollinen ekstra jos ne sitä s-pankin hommista antaa. eti tesistä se perus myyjänpalkka :)
 
teisu harmaana
[QUOTE="siis";23040417]kyltin alla istuu ihan myyjät, ainakin meillä! jospa täällä olis joku jolla ois muunlaista tietoa toisesta prismasta? mun työpaikka sijaitsee e-suomessa.[/QUOTE]

Turussa kans näkyny samat naamat on neuvonnassa ja s-pankin puolella.. käyvät myös kassallakin istumassa..
 
"neiti X"
Hei
Olen ollut liikepankissä töissä ja palkkani on noin 480€ suurempi (ottolainaus puolella) kuin S-pankissa. Olen osa-aikainen työtekijä jolla on kaikki (8v) ikälisät palkassa. Saan pankiityöstäni 5% lisän myyjän normaaliin työhoön nähden. Tällä hetkellä I-kalleuslukassa ( ei pääkaupunkiseutu) 12,43€/h. Teen n 125-140H/kk töitä. Eivät arvosta pankkiosaamistamme ainakaan palkassa.
 
vierailija
Asioin joka päivä prismassa pääkaupunkiseudulla.S-pankin tilat ovat aivan erillisenä en ole koskaan nähny et sieltä sama virkailija juoksisi välillä info pisteelle.Käyn joka päivä kaupassa ja usein myös S-pankissa..Pankissa omat työntekijät
 

Yhteistyössä